۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷

در آستانه سال نو:

نمایشگاه بهاره در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه بهاره در قزوین افتتاح شد

قزوین- با افتتاح نمایشگاه بهاره در قزوین خریدهای نوروزی مردم حال و هوای دیگری گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرارسیدن سال جدید و عید نوروز شنبه شب در مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، علی اکبر کبیری معاون سازمان صنعت، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸ لغایت ۲۴ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست و شهروندان می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی تهیه کنند.

این نمایشگاه در دو سالن با بیش از ۲۵۰ غرفه و مشارکت تولیدکنندگان، صنوف تولیدی و خدماتی، برپا شده و اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب ارائه می شود.

انواع موادغذایی، خشکبار، آجیل، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، ظروف آشپزخانه، حبوبات، مواد شوینده، گل و گیاه، ماهی، مرغ، گوشت قرمز و سفید، در غرفه های نمایشگاه ارائه شده است.

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین در حاشیه افتتاح نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه ارائه کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز به صورت متمرکز و با قیمتی مناسب است که استقبال مردم نشان می دهد این کار به هدف خود رسیده است.

وی اضافه کرد: تلاش شده است تا ضمن حضور اصناف خوش نام در این نمایشگاه به کیفیت اجناس توجه شود و در کنار آن قیمتها نیز کمتر از بازار باشد تا انگیزه خرید مردم را بیشتر کند.

حبیبی تصریح کرد:تیمهای نظارت و بازرسی سازمان صنعت هم در این نمایشگاه مستقر شده و درصورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و یا کم فروشی و یا شکایت شهروندان بلافاصله در محل به آن رسیدگی شده و برخورد قانونی با آن صورت می گیرد.

استقبال گسترده مردم از نمایشگاه بهاره

در شرایطی که به دلیل پیش بینی استقبال مردم از نمایشگاه بهاره این نمایشگاه از دیروز فعالیت خود را آغاز کرده است امروز نیز در افتتاح رسمی با حضور گسترده مردم مورد توجه گروههای مختلف مردم قرار گرفته و خریدهای نوروزی حال و هوای دیگری پیدا کرده است.

نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸  لغایت ۲۴ اسفند ماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان جهت بازدید عموم دایر است.

کد خبر 4248363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha