۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۲۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

تیم نظارت و بازرسی در نمایشگاه بهاره قزوین مستقر شده است

تیم نظارت و بازرسی در نمایشگاه بهاره قزوین مستقر شده است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با استقرار تیم نظارت و بازرسی در نمایشگاه بهاره نحوه ارائه کالاها، قیمت و کیفیت اجناس بدقت کنترل می شود.

علی پرزحمت در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را مواد غذایی، انواع شوینده ها و مواد پروتئینی انواع پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش تشکیل می دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با قیمت های مناسب و با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد زیرقیمت بازار توزیع می شود.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر قیمت کالا در نمایشگاه بهاره تصریح کرد: تیم نظارتی سازمان صنعت معدن و تجارت در اکیپ های دو نفره به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر شده تا بازدیدکنندگان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در کیفیت و قیمت بتوانند بسرعت مراتب را در هنگام خرید اعم از گرانفروشی، کم فروشی، کیفیت اجناس عرضه شده به بازرسان اطلاع دهند تا برخورد شود.

پرزحمت گفت: تعداد ۶۰ بازرس سازمان صنعت، ۵۰ بازرس ویژه و ۱۰ بازرس از اتاق اصناف در مجموع ۱۲۰ بازرس کار کنترل و نظارت بر فعالیت اصناف در استان قزوین در ایام نوروز را بر عهده دارند و کارشناسان صنعت، معدن وتجارت و اتاق اصناف بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان در نمایشگاه نیز نظارت دارند.

تشکیل ۷۰۰ پرونده برای متخلفان/ میوه شب عید تامین شده است

وی اضافه کرد: ۷۰۰ پرونده برای متخلفان صنفی تشکیل شده و با این افراد برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین نسبت به توزیع میوه شب عید اقدام خواهد شد که در این راستا اقدامات لازم صورت گرفته و محصولات یادشده خریداری و در انبارها ذخیره شده است.

وی اظهارداشت: ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب مرغوب برای تامین نیاز شهروندان خریداری شده و توزیع می شود و مردم هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: برای ساماندهی دست فروشان با شهرداری هماهنگی لازم صورت گرفته تا شاهد مزاحمت دست فروشان برای شهروندان نباشیم.

پرزحمت تصریح کرد:مردم می توانند درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و یا کم فروشی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ درمیان بگذارند.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین هم در این مراسم به خبرنگار مهر گفت: مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه اجناسی با کیفیت خوب و قیمت مناسب است.

وی اضافه کرد: تنظیم وتثبیت قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف در ایام پایانی سال، دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمت ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت مسیر عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از اهدف اصلی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره است.

نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸ لغایت ۲۴ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 4248387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha