۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵

رییس جمعیت هلال احمر:

امدادگران در اولین لحظات حوادث در کنار حادثه دیدگان خواهند بود

امدادگران در اولین لحظات حوادث در کنار حادثه دیدگان خواهند بود

ری- رییس جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر هرکاری که در توانشان باشد، در ایام نوروز انجام خواهند داد و در لحظات اولیه حوادث در کنار حادثه دیدگان حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر پیوندی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: طرح ملی امداد و نجات و نیز طرح امداد و نجات جوانان که از روز گذشته آغاز شده است، در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز خواهد بود.

وی افزود: هرکاری که در توان ما باشد، در ایام نوروز انجام خواهیم داد و در لحظات اولیه حوادث در کنار حادثه دیدگان حاضر می شویم.

وی با بیان این که با ارائه خدمات با کیفیت در ایام نوروز، علاقمندی به خدمات هلال احمر بیشتر می شود، گفت: باید مردم هر لحظه امدادگران هلال احمر را در کنار خود حس کنند.

رییس جمعیت هلال احمر حوادث رخ داده کشور در ۶ ماه گذشته را پرشمار دانست و افزود: در سال ۹۷ تمرکز بیشتری بر آموزش خواهیم داشت، چرا که با آموزش هزینه های حوادث کاهش خواهد یافت.

بالاترین مسئول جمعیت هلال احمر کشور، در حالی که توسط روسای سازمان‌های امداد و نجات و جوانان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران همراهی می شد، از پست موقت امداد و نجات نوروزی در عوارضی تهران- قم و پایگاه امداد و نجات بین‌شهری حسن‌آباد فشافویه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر از تاریخ ۲۵ اسفند شده و طرح جوانان از ۲۸ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

این طرح ها تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهند داشت.

کد خبر 4253741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha