۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۴۲

دادستان استان سمنان:

اجرای صحیح بخشنامه ها باعث رغبت سرمایه گذاری در سمنان شده است

اجرای صحیح بخشنامه ها باعث رغبت سرمایه گذاری در سمنان شده است

سمنان - دادستان استان سمنان بابیان اینکه درست اجرا شدن بخشنامه‌ها دلیل استقبال بخش خصوصی از سرمایه گذاری در استان است، گفت: مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات سرمایه‌گذاران باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی بعدازظهر شنبه در سی و چهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی سالن اجتماعات اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات بخش خصوصی در بروکراسی ادارات به علت اجرایی نشدن برخی از قوانین، مقررات و بخشنامه‌های دستگاه‌های اجرایی است، ابراز داشت: رفع این مشکلات باید مورد توجه مدیران و مسئولان استان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه امروز دیگر صرف اتکا به درآمدهای نفتی پاسخگوی نیازها نیست، افزود: برای رونق اقتصادی و توسعه و پیشرفت کشور باید بخش خصوصی و سرمایه‌گذار مورد حمایت قرار گیرد و همچنین روند اداری آن تسهیل شود.

دادستان استان سمنان بابیان اینکه مشکلات امروز به‌مراتب از دوران دفاع مقدس کمتر است، ابراز داشت: فعالیت بخش خصوصی به رونق اقتصادی کمک می‌کند بنابراین به دنبال رفع موانع تولید و جلوگیری از ورشکستگی واحدهای تولیدی هستیم بر همین اساس سایر نهادها و بانک ها نیز باید برای تسهیل کار سرمایه‌گذاران از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

آسیابی بابیان اینکه خرید کالای ایرانی مصداق حمایت از سرمایه‌گذار است، تصریح کرد: قاچاق کالا مانع کسب‌وکار و ادامه حیات فعالیت‌ تولیدکنندگان می‌شود بنابراین باید با استفاده از کالای ایرانی و ساخت کشور تولیدکنندگان را در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کنیم.

وی بابیان اینکه ایجاد کمپین ها و فعالیت انجمن‌ها در راستای خرید و تبلیغ کالای ایرانی موثر است، افزود: با خرید کالای ایرانی می توانیم ضمن حمایت از تولید کننده به افزایش اشتغال نیز کمک کنیم بنابراین این مهم می‌طلبد تا همه بخش‌های مختلف جامعه همسو با یکدیگر در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

کد خبر 4254071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha