۲ فروردین ۱۳۹۷، ۸:۴۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

واژگونی خودرو سمند در جاده «خاوران» یک کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت

واژگونی خودرو سمند در جاده «خاوران» یک کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت

پاکدشت- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: واژگونی خودرو سمند در مسیر غرب به شرق جاده «خاوران» سبب کشته شدن یک هم وطن و مصدومیت ۳ نفر دیگر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی صبح پنج شنبه در خصوص حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در مسیر غرب به شرق جاده «خاوران» ابتدای ورودی دوم «خاور شهر» اظهار داشت: ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ضمن تشریح جزئیات محل حادثه گفت: این خودرو که ۴ سرنشین داشت، هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با موانع حاشیه جاده واژگون شده است، پیش از رسیدن آتش نشانان هر ۴ سرنشین توسط شهروندان و عابران از خودرو خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در این حادثه ۲ مرد میان سال و یک نوجوان ۱۳ ساله دچار مصدومیت شده و متاسفانه یک پسر ۸ ساله در اثر جراحات وارده به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند و خودرو به حالت اولیه بازگردانده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد، خوشبختانه ترافیک ایجاد نشده بود و در ساعت ۱:۳۸ بامداد عملیات به پایان رسید.

کد خبر 4256679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha