۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸

مسئول روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

استقبال مسافران نوروزی از طرح دوچرخه سواران راهنما در اصفهان

استقبال مسافران نوروزی از طرح دوچرخه سواران راهنما در اصفهان

اصفهان - مسئول روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: دوچرخه سواران راهنما با استقبال خوبی از سوی شهروندان و مسافران در اصفهان روبرو شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان، ایمان حجتی در جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این که با همکاری کمیته فرهنگی کلید واژه بهار دلنشین به عنوان محور تبلیغات ایام نوروز انتخاب شده است، اظهار داشت: این کلید واژه در زمینه راهنمایی، خیر مقدم و معرفی ظرفیت های گردشگری شهر به مسافران و برنامه های فرهنگی به کاربرده شده است. 

وی با بیان اینکه در ورودی شهر تصاویر و المان هایی متبرک به نام شهیدان طراحی و نصب شده است، اضافه کرد: در سال جاری ساماندهی نازیبایی های شهر و عدم نصب داربست باعث شد آشفتگی های بصری و تبلیغاتی کاهش یافته و بهار و سیمای شهر به شکل بهتری نمایان شود.

مسئول روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به استقرار ستادهای هدایت توسط واحد تبلیغات بیان کرد: در این ستادها فضاسازی محیطی خوبی انجام شده و در نقاط مختلف شهر کانکس های اطلاع رسانی برای راهنمایی مسافران مستقر شده است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ از آغاز ستاد به صورت ۲۴ ساعته فعال است و خدمات گردشگری را به مسافران ارائه می دهد، عنوان کرد: مطابق آمار حدود ۵۰ درصد از تماس هایی که با سامانه ۱۳۷ گرفته می شود درحوزه مسیریابی و اطلاع یابی از امکان مختلف است اما نیمی از اطلاعاتی که مسافران از طریق سامانه ۱۳۷ دریافت می کنند مربوط به خدمات شهرداری نیست و با سایر ارگان ها ارتباط دارد.

حجتی ادامه داد: خوشبختانه پیام های تشکری که به این سامانه واصل می شود، نشان از رضایت مردم دارد. 

وی گفت: در حوزه اطلاع رسانی نیز ستاد خبری فعال است و اخبار کمیته و حوزه های مختلف منتشر و رصد می شود. همچنین با توجه به استفاده مردم از ابزارهای جدید و شبکه های اجتماعی، ظرفیت های اطلاع رسانی این حوزه نیز افزایش یافته است. از جمله این موارد طراحی ربات تلگرامی به اصفهان رو است که آثار و اماکن تاریخی و فرهنگی را به صورت کامل معرفی می کند.

کد خبر 4256788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha