۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ارتقای ضریب امنیت در لرستان/ رضایت مهمانان نوروزی از عملکرد پلیس

ارتقای ضریب امنیت در لرستان/ رضایت مهمانان نوروزی از عملکرد پلیس

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: با حضور به‌موقع پلیس ضمن ارتقای ضریب امنیت در استان شاهد کاهش چشمگیر جرائم به‌خصوص در حوزه سرقت بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در بازدید از کانکس‌های نوروزی پلیس در سخنانی گفت: در این ایام امنیت مطلوب و بسیار خوبی حاکم بوده که رضایت‌مندی و دعای خیر مردم را برای پلیس استان در پی داشته است.  

وی با تقدیر ویژه از زحمات و تلاش شبانه‌روزی فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر در ایام تعطیلات نوروز گفت: ایثار و فداکاری پلیس در ایام نوروز قابل‌تقدیر و تحسین است.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه افزود: خوشبختانه با تدابیر فرمانده انتظامی استان و همچنین حضور به‌موقع پلیس ضمن ارتقای ضریب امنیت در استان شاهد کاهش چشمگیر جرائم به‌خصوص در حوزه سرقت بوده‌ایم.

آیت‌الله میرعمادی گفت: در این ایام امنیت مطلوب و بسیار خوبی حاکم بوده که رضایت‌مندی و دعای خیر مردم را برای پلیس استان در پی داشته است.

وی تصریح کرد: ایثار و فداکاری پلیس در ایام تعطیلات نوروز رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده است.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد از حضور چشمگیر نیروهای پلیس در جاده و محورهای مواصلاتی، اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها، خیابان‌ها و معابر که باعث کاهش چشمگیر جرائم به‌خصوص تصادفات جاده‌ای و همچنین ارتقای احساس امنیت شده است، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4257638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha