۴ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۰۹

معاون سابق سپاه کربلا:

یادمان شهدای هفت تپه نیازمند احیا است

یادمان شهدای هفت تپه نیازمند احیا است

ساری - معاون سابق هماهنگ کننده سپاه کربلا پشتبانی دستگاه های مختلف برای احیای یادمان شهدای هفت تپه را خواستار شد.

سرهنگ پاسدار احمد الماس پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه منطقه هفت تپه مقر لشکر ۲۵ کربلای استانهای مازندران و گلستان است، افزود: امیدواریم به کمک پشتیبانی های مردم یادمانی در شان رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در این منطقه احیا شود.

وی به دفن دو شهید خوشنام در این منطقه اشاره کردو ادامه داد:هفت تپه زمانی نه چندان دور محل تردد رزمندگان بود حالا به محل تردد زائران راهیان نور و مرکز فرهنگی تبدیل شده است.

معاون سابق هماهنگ کننده سپاه کربلا حضور در کاروان های راهیان نور و شناخت شهدا را ضرورت دانست و تصریح کرد: برای انتقال آرمان و ارزشهای شهدا و رزمندگان اسلام باید سرمایه گذاری صورت گیرد تا نسل های سوم و چهارم همچون دیگر نسل های انقلاب با فداکاری های هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

سرهنگ الماس پور به مقام شامخ شهدا اشاره کردو یادآور شد: شهدا مختص به زمان و مکان خاصی نیستند وتمامی آن دلاورمردان از هر قشرو قومی جایگاه ارزشمندی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دارند.

وی تاکید کرد:زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و معرفی آنان به جامعه کمتر از شهادت نیست و همه دلسوزان نظام باید در این زمینه کار کنند.

این رزمنده دفاع مقدس  احیای یادمان شهدای هفت تپه را  امری مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:مسئولان استانی باید با جدیت بیشتر پای کار باشند و با احیای این یادمان شان شهدا را بهتر حفظ کنند.

کد خبر 4257842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha