۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۳۵

سرپرست فرمانداری ساری:

۱۰۰ هزار مسافر نوروزی وارد ساری شدند

۱۰۰ هزار مسافر نوروزی وارد ساری شدند

ساری- سرپرست فرمانداری ساری از ورود بیش از ۱۰۰ هزار مسافر و مهمان به شهرستان ساری تا روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن‌زاده بعدازظهر یکشنبه درگفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان ساری و برگزاری ۵ جلسه از این ستاد در ایام تعطیلات برای خدمات‌دهی بهتر به مسافران، گفت: ستاد شهرستان ساری نیز مانند ستاد استان دارای ۱۰ کمیته اجرایی بوده که هر کمیته برای خدمات‌دهی مناسب، پیگیر فعالیت‌های خود است.

سرپرست فرمانداری ساری، با اشاره به وجود هتل‌ها و مراکز مهمان‌پذیر، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های مستقر در ساحل دریا مانند مجتمع‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی دولتی امکان پذیرایی از حدود ۱۲ هزار نفر را دارند.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و کاهش هزینه سفر با همکاری آموزش و پرورش حدود ۵۰ مدرسه در سطح شهرستان آماده شدند و پذیرای بیش از ۴۷۰ خانوار هستند.

حسن‌زاده به مسافرانی که قصد برپایی چادر دارند، توصیه کرد تا برای امنیت بیشتر از پارک‌های مشخص شده برای این کار استفاده کنند.

وی به برگزاری تور رایگان ساحل‌گردی در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات بیشتر ۷ کمپ از جمله گردشگری، سلامت و امداد و نجات در سطح شهرستان برپا شده است.

سرپرست فرمانداری ساری برپایی قرارگاه نیروی انتظامی را در طی این ایام در شهرستان را عاملی مهم در کاهش جرایم و افزایش ضریب امنیت دانست.

کد خبر 4258216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha