۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۵۹

رئیس تبلیغات اسلامی بهار تاکید کرد:

بهره‌گیری از توان مبلغان برای ترویج حمایت از کالای ایرانی

بهره‌گیری از توان مبلغان برای ترویج حمایت از کالای ایرانی

بهار - رئیس تبلیغات اسلامی بهار یکی از اولویت های مهم فرهنگی در سال جاری را تبیین اهمیت حمایت از کالای ایرانی دانست و بر بهره‌گیری از توان مبلغان برای ترویج حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی در اولین جلسه کارشناسان تبلیغات اسلامی بهار در سال جدید با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی در سالجاری تبیین اهمیت حمایت از کالای ایرانی است.

حجت‌الاسلام جمشیدی اضافه کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی قرآنی باید بخشی به بیان اهمیت حمایت و مصرف کالای ایرانی اختصاص داده شود.

وی افزود: طرح موضوع در جلسات مبلغین و مبلغات، مسئولین هیئات مذهبی برادران و خواهران، مسئولین مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی، مادحین اهل بیت(ع) و مربیان قرآن مد نظر قرار گرفته شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار  همچنین بابیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی وظیفه همگانی است، عنوان کرد: علما و روحانیون چشمه تولید فرهنگ و خط دهی به اقشار مختلف جامعه در عرصه های گوناگون بوده اند.

وی بابیان اینکه رسانه‌های مختلف به‌ویژه فضای مجازی در اوج قدرت قرار دارند و دارای مخاطبین بسیاری در سنین مختلف هستند، گفت: مهمترین و بهترین راهکار مبارزه با آسیب‌های مجازی ترویج فرهنگ صحیح استفاده کردن از این تکنولوژی است.

حجت‌الاسلام جمشیدی عنوان کرد: مبلغین در این راستا می توانند با ارتقاء دانش خود در خصوص فضای مجازی در عرصه‌های مختلف اثر گذار باشند.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهار نیز گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی نهادینه کردن ارزش‌های دینی است.

محمد شهابی اضافه کرد: بیان سیره عملی زندگانی ائمه و اولیاء خدا می تواند افراد را در پیدا کردن الگوی مناسب برای زندگی کمک کند.

وی عنوان کرد: با بهره گیری از آموزه های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی می توان آسیب‌های اجتماعی را تا حد زیادی کاهش داد.

وی تصریح کرد: اعتیاد، بیکاری، طلاق، مفاسد اخلاقی و حاشیه نشینی از مهمترین مشکلات است که باید با برنامه ریزی دقیق راهکارهای عملیاتی را در سال جدید با همکاری اعضای شبکه تبلیغ حوزه دین تدوین و اجرا کرد.

کد خبر 4258475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha