۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸

طرح «عیدانه کتاب» در گیلان اجرا شد

طرح «عیدانه کتاب» در گیلان اجرا شد

رشت- طرح «عیدانه کتاب» به همت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به مناسبت تعطیلات نوروز اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امسال نیز همانند سال های گذشته دستگاه های فرهنگی استان گیلان اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در طول ایام عید نوروز برای شهروندان گیلانی و مسافرین در رده های سنی مختلف کرده اند.

در همین راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان اقدام به اجرای دو طرح جداگانه با عنوان «عیدانه کتاب» با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان خانواده ها به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان و رونق کتابفروشی ها کرده اند.

طرح عیدانه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ۲۴ کتابفروشی واز تاریخ ۲۲ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه اجرایی شده و ادامه دارد.

در این طرح کتاب‌های حوزه بزرگسال  با ٢٠ درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان نیز با ٢٥ درصد تخفیف عرضه به علاقمندان عرضه می شود.

علاقمندان به استفاده از این طرح در شهر رشت می‌توانند به کتابفروشی‌های «باقری»، «پاتوق کتاب»، «رستگار»، «کتاب رستگار»، «کتاب باران»، «کتابسرای دیبا»، «انتشارات جنگل جاودانه»، «انتشارات طاعتی»، «شهر کتاب»، «کتاب فرازمند»، «وارسته»، «ماه نو»، «مرکز فرهنگی آسمان» و «مژده» و در سایر شهرهای استان نیز کتابفروشی‌های «روشنا»، «قصر دانش قیصر»، «معلم» بندر انزلی، «نشر جامعه‌نگر» تالش، «ولیزاده» فومن، «بوستان کتاب»، «خانه کتاب»، «شهر کتاب» لاهیجان، «خاوری» و «شهر کتاب» لنگرود مراجعه کنند.

همچنین گفتنی است در قالب طرح  «عیدانه کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون رشت تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر فعال بوده و کتابخانه سیار روستایی شهرستان آستارا نیز ۱۳ فروردین ماه همزمان با روز طبیعت در این شهر به ارائه خدمات فرهنگی اقدام می کند.

کد خبر 4258503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha