۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۹

رئیس اداره تبلیغات اسلامی انزلی:

نامگذاری امسال برای ارتقای نقاط قوت و ترمیم ضعف ها است

نامگذاری امسال برای ارتقای نقاط قوت و ترمیم ضعف ها است

انزلی-رئیس اداره تبلیغات اسلامی انزلی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری باعنوان«حمایت ازکالای ایرانی»،گفت: هدف از این نامگذاری تقویت نقاط قوت و ترمیم ضعف های موجود درجامعه است.

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب همچون سکان دار کشتی مشکلات و معضلات، ظرفیت ها و نقاط قوت و ضعف را رصد می کنند اظهار کرد: ایشان برای ارتقای نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف، برای هر سال نامگذاری می کنند.

وی با بیان اینکه قطعا نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر انقلاب به‌ عنوان یک شعار و یک نماد نیست، افزود: ایشان با نامگذاری سال ها به‌ عنوان چشم انداز، آحاد جامعه از جمله مسئولان را برای رسیدن به قله موفقیت و توسعه جامعه اسلامی و بهبود معیشت مردم و رونق اقتصادی جامعه سوق می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی انزلی تصریح کرد: مقام معظم رهبری براساس دریافت اطلاعات ، گزارشات و امارها در حوزه ها و بخش های مختلف از سراسر کشور بر اساس مطالعات، تجربه، درک و دریافت از معارف اسلامی، قرآنی و مفاهیم انسانی و اشراف به مسائل کشور هر سال یک موضوع را مورد توجه مردم و مسئولان قرار می‌ دهند.

حجت‌ الاسلام ابراهیم زاده یادآورشد: در این نامگذاری های سالانه از میان همه‌ ارزش‌ها و جهت‌گیری‌های مطلوب، رهبر انقلاب اسلامی یک ارزش را برجسته و در صدر قرار می‌ دهند و توجه همگان را به آن جلب می کنند.

کد خبر 4259179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha