۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبرداد:

ورود ۱.۲میلیون خودرو به گیلان/ قزوین-رشت پرترددترین محور است

ورود ۱.۲میلیون خودرو به گیلان/ قزوین-رشت پرترددترین محور است

رشت- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای گیلان بااشاره به ورود بیش از یک میلیون و ۲۳۷ هزار خودرو از ابتدای اجرای طرح نوروزی به این استان آزادراه قزوین -رشت را پرترددترین محور گیلان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نازک کار اظهار کرد: طی گذشت ۱۵ روز از اجرای طرح نوروزی در جاده های گیلان براساس آمار دریافتی بیش از یک میلیون و۲۳۷ هزار خودرو وارد استان شده است.

وی افزود: لازم به ذکر است که در این مدت بیش از یک میلیون و ۲۰ هزار خودرو نیز از استان گیلان خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با مقایسه این آمار با مدت مشابه در سال گذشته خاطرنشان کرد: از نظر تعداد ورود خودرو به گیلان با رشد ۱۹ درصدی و از نظر خروج نیز با رشد ۲۲ درصدی روبه رو هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس آمار دریافتی بیشترین ورود خودرو به استان گیلان از طریق آزاد راه قزوین - رشت با تردد بیش از ۵۶۳ هزار و ۷۳۳ خودرو و سپس محور رامسر به چابکسر با تردد۳۷۱ هزار و ۱۱۴ خودرو بوده است.

نازک کار با بیان اینکه اوج تردد خودروها به استان نیز در بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده است، گفت: همچنین براساس آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شما در سطح محورهای استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی گیلان با متوسط تردد ساعتی ۷۳۵ وسیله نقلیه پنجمین استان پر تردد کشور است.

به گفته این مسئول با مقایسه این آمار با مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد ۹ درصدی در متوسط تردد ساعتی در استان گیلان هستیم.

کد خبر 4259726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha