۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۲۱

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فومن:

افزایش ۵۶ درصدی حضور مسافر در فومن/۳۵۸ هزار نفر شب اقامت ثبت شد

افزایش ۵۶ درصدی حضور مسافر در فومن/۳۵۸ هزار نفر شب اقامت ثبت شد

فومن- رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فومن با اشاره به ثبت ۳۵۸ هزار و ۱۱۱ نفر شب اقامت از ۲۵ اسفندماه تا هشتم فروردین در این شهرستان از رشد ۵۶ درصدی حضور مسافر تا به امروز خبرداد.

سید محمدعلی حسینی نسب در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به استقبال زیاد گردشگران و مسافران برای بازدید از شهرستان فومن، اظهار کرد: ورود مسافران نوروزی به این شهرستان از تاریخ ۲۵ اسفندماه گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه تا هشتم فروردین براساس آمارها در مجموعه ۳۵۸ هزار و ۱۱۱ نفر شب اقامت در این شهرستان ثبت شده است، گفت: طی این مدت ماسوله و قلعه رودخان دو قطب مهم گردشگری شهرستان فومن از بیشترین بازدید برخوردار بوده اند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فومن در ادامه با اشاره به بازدید بیش از ۱۲ هزار نفر طی این مدت از شهرک ماسوله و پارک جنگلی، گفت: همچنین در این ایام ۱۹۷ هزار و ۷۰۲ نفر نیز از سایر مکان های تاریخی، تفریحی و توریستی بازدید به عمل آورده اند.

وی همچنین به آمارهای حضور گردشگران و مسافران در مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در مقایسه با این مدت شاهد رشد ۵۶ درصدی در زمینه حضور مسافر در فومن هستیم.

حسینی نسب با اشاره به امکانات و اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مسافران و گردشگران، تصریح کرد: شهرستان فومن دارای ۱۱ هتل از یک تا پنج ستاره، چهار هتل آپارتمان، سه مهمانپذیر است.

وی به وجود ۴۴۶ خانه مسافر نیز در مناطق مختلف شهرستان فومن اشاره کرد و یادآورشد: این تعداد خانه مسافر از نوع درجه یک، دو و سه و همچنین درجه یک ممتاز، درجه دو ممتاز و درجه سه ممتاز است.

کد خبر 4260153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha