۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۲۷

حاشیه دیدار پرسپولیس –سایپا؛

تمرین سرود قهرمانی سرخپوشان و تشویق علی دایی

تمرین سرود قهرمانی سرخپوشان و تشویق علی دایی

هواداران پرسپولیس که برای تماشای بازی این تیم مقابل سایپا به ورزشگاه آزادی آمده بودند پیش از شروع این دیدار سرود قهرمانی سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در حالی از ساعت ۱۸.۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که به نظر می رسد استقبال گسترده ای از سوی هواداران صورت گیرد.

* در فاصله ۳۰ دقیقه مانده به آغاز این دیدار حدود سی هزار هوادار پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده اند تا در صورت کسب امتیاز مقابل شاگردان علی دایی جشن قهرمانی بگیرند.

* تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی در گروه های مختلف تمرین سرود قهرمانی این تیم را انجام می دادند تا خود را آماده تشویق شاگردان برانکو ایوانکوویچ کنند.

* اتوبوس تیم های پرسپولیس و سایپا ساعت ۱۷.۱۵ دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شد همین امر موجب شد بازیکنان هر دو تیم در راهروهای متنهی به رختکن با یکدیگر دیده بوسی کنند.

* برانکو طبق عادت همیشگی اش بلافاصله پس از ورود تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی وارد چمن شد تا مورد تشویق هواداران این تیم قرار گیرد.

* در روزی که بوژیدار رادشوویچ قرار است از دروازه پرسپولیس مقابل سایپا دفاع کند علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس همراه با او بدن خود را گرم نکرد.

* بیرانوند که در دو بازی اخیر تیم ملی عملکرد قابل قبولی داشت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* یکی از دوستان خانوادگی برانکو برای تماشای بازی پرسپولیس مقابل سایپا وارد ورزشگاه آزادی شده بود و بارها از فضای حاکم بر این ورزشگاه عکسبرداری کرد.

*رضا چلنگر مترجم سابق سرمربی پرسپولیس که رابطه صمیمانه ای با بازیکنان این تیم هم دارد روی صندلی هواداران نشست و مورد تشویق قرار گرفت.

* * علیرضا بیرانوند و وحید امیری که در اردوی تیم ملی حضور داشتند در جایگاه ویژه قرار گرفتند تا بازی هم تیمی های خود را تماشا کنند.

* علی دایی سرمربی سایپا در ابتدای بازی، به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

کد خبر 4260218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha