۱۳ فروردین ۱۳۹۷، ۸:۵۲

معاون عملیات انتظامی استان ایلام خبر داد:

آمادگی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ایلام برای ارائه خدمات به مردم

آمادگی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ایلام برای ارائه خدمات به مردم

ایلام-معاون عملیات انتظامی استان ایلام از آمادگی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای ارائه خدمات به مردم در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  سرهنگ شهاب عزیززاده امروز در گفتگو با رسانه ها گفت: مرکز فوریت های پلیسی در مرکز استان و شهرستان های تابعه از طریق تلفن ۱۱۰ آماده ارائه خدمات به هم استانی ها و مسافران نوروزی است.

وی افزود: مردم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خواسته ، در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و پلیس را در کنار خود داشته باشند.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام در ادامه از اجرای طرح های مختلف انتظامی و ترافیکی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر تشدید فعالیت پلیس های تخصصی و افزایش گشت های خودرویی در تلاشیم با بکارگیری کارکنان ستادی و راه اندازی ایستگاه های نوروزی طرح های ویژه ای را برای کاهش حوادث رانندگی و امنیت شهرها در روزهای آخر نوروز اجرا کنیم.

سرهنگ عزیززاده تصریح کرد: با برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم با دستگاه های مختلف سعی کردیم تا در طرح های انتظامی تعطیلات نوروزی خدمات مطلوبی به هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی ارائه کنیم.

کد خبر 4261448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha