۱۳ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۵۵

به همت شهرداری سنندج:

۱۰ هزار کیسه جمع آوری زباله در شهر سنندج توزیع شد

۱۰ هزار کیسه جمع آوری زباله در شهر سنندج توزیع شد

سنندج – شهردار سنندج گفت: امروز و همزمان با روز طبیعیت ۱۰ هزار کیسه در پارک ها و خروجی های شهر سنندج در بین شهروندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت صیدی صبح امروز در جریان آغاز توزیع این کیسه های زباله در خروجی های شهر سنندج، اظهار داشت: حفظ و حراست از منابع طبیعی و طبیعت وظیفه تک تک شهروندان است و همه باید در نگهداری از این منابع خدادادی تلاش کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های سازمان بازیافت شهرداری سنندج، گفت: این سازمان با هدف جمع آوری زباله های در روز طبیعت برنامه ریزی های لازم تمهیدات ویژه ای را صورت داده است.

شهردار سنندج از توزیع ۱۰ هزار نایلون زباله در ورودیهای سطح شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: نیروهای خدمات شهری مناطق سه گانه از ساعت های اولیه روز ۱۳ فروردین اقدام به توزیع این کرده اند.

وی بیان کرد: کامیون حمل زباله هم از بعدازظهر روز ۱۳ فروردین در ورودی های سطح شهر مستقر می شود تا در بازگشت شهروندان زباله های جمع آوری شده را از همشهریان تحویل بگیرد.

صیدی عنوان کرد : بروشورهای هم در خصوص اهمیت و رعایت نکاتی در خصوص حفاظت از طبیعت چاپ شده و همراه با نایلون های زباله در ورودیها توزیع خواهد شد.

وی گفت: انتظار می رود شهروندان در روز طبیعت علاوه بر اینکه هیج زباله را در طبیعت رها نکنند نسبت به جمع آوری زباله های موجود در طبیعت هم اقدام کنند و سهمی بزرگ در پاکیزه نگداشتن طبیعت داشته باشند.

کد خبر 4261465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha