۱۴ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۲۴

آتش سوزی گسترده در کارگاه نگهداری پوشال و کاغذ خرد شده

آتش سوزی گسترده در کارگاه نگهداری پوشال و کاغذ خرد شده

سخنگوی سازمان آتش نشانی از اطفای آتش سوزی گسترده در کارگاه نگهداری پوشال و کاغذ خرد شده خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی گسترده در کارگاه نگهداری پوشال و کاغذ خرد شده گفت: ساعت ۰۳:۰۵ بامداد یک مورد آتش سوزی گسترده در بلوار بروجردی- ابتدای خیابان نوروزی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: با دریافت این خبر بلافاصله ۴ ایستگاه به محل اعزام شدند که مشخص شد انباری به وسعت ۳هزار متر مربع که نیمی از آن سوله مسقف و بقیه محوطه و حیاط بود کاملا شعله ور است.

وی گفت: محل آتش سوزی کارگاهی بود که مقدار بسیار زیادی کاغذهای خرد شده به صورت باز و بسته بندی در آن قرار داشت و کاملا شعله ور بود.

ملکی با بیان این مطلب که در غرب این مرکز هم ساختمان ۴طبقه مسکونی قرار داشت که آتش به سرعت در حال پیشروی به سمت آن بود گفت: به دلیل حساسیت های موجود آتش نشانان از چند جهت وارد عمل شدند تا سریع به کانون اصلی آتش سوزی دست پیدا کنند. برای این منظور حتی مجبور شدند سقف چند قسمت را هم شکاف دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: همچنین در ابتدا خبرهایی می رسید که دو نفر کارگر افغان در داخل سوله گرفتار هستند که خوشبختانه هر دو نفر با اقدامات سریع آتش نشانان بدون آسیب نجات پیدا کردند.

وی در خاتمه گفت: کارشناسان مشغول بررسی دلایل آتش سوزی هستند. ضمن اینکه جا دارد تاکید کنم مالکان باید در نظر داشته باشند که محل های نگهداری مواد سریع الاشتعال موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند.

کد خبر 4261852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha