۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۲۶

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

لازمه تحقق شعار سال توجه تولیدکنندگان به کیفیت کالاها است

لازمه تحقق شعار سال توجه تولیدکنندگان به کیفیت کالاها است

تبریز - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: زمانی که کالای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار باشد مردم دیگر به سراغ کالاهای خارجی نمی روند.

بیت الله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار سال جاری، اظهار داشت: یقیناً بدون شک شعار سال ۹۷ " حمایت از کالای ایرانی " بی ارتباط با شعار سال های گذشته یعنی اقتصاد مقاومتی نیست.

وی بابیان اینکه دولت، ملت و سایر قوای کشور می بایست تمامی سعی و تلاششان بر تحقق شعار سال باشد، افزود: در این زمینه مردم می توانند با خرید از کالای ایرانی حمایت کنند و در این میان وظیفه تولیدکنندگان تولید محصولات با کیفیت است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت وظیفه دارد تا در زمینه واردات یکسری اقدامات انجام دهد مثلاً اگر کالایی در کشور با کیفیت عالی تولید می شود دیگر نیازی به واردات همان جنس که شاید کیفیت بهتری نسبت به جنس مشابه تولید داخلی دارد خودداری کند.

عبدالهی با تاکید بر اینکه گاهاً مردم از برخی کالاها به دلیل آن که کیفیت خوبی ندارند ابراز نارضایتی می کنند، گفت: در این خصوص مردم می توانند اگر از کیفیت کالای مورد نظر رضایت لازم را ندارد از پیش کالای مورد نیاز را به تولیدکننده سفارش دهند تا آن طور که می خواهند تولیدکننده همان کالا را تولید کند با این رویه می توان بر برخی مشکلات فارغ آمد.

وی، تحقق شعار " حمایت از کالای ایرانی " وظیفه همگانی مردم ایران زمین عنوان کرد، بیان داشت: این طور نیست که کالای ایرانی تنها محدود به کشور خودمان باشد بلکه کشورهایی هستند همچنان مشتری کالای ایرانی هستند ولی اگر کالای ایرانی کیفیت و مرغوبیت را نداشت آیا این کشورها حاضر می شدند کالای ایرانی بخرند قطعاً خیر.

کد خبر 4263320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha