۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۲۸

نماینده ولی فقیه در گیلان:

مسئولان با هم سویی و وحدت به دنبال تحقق شعار سال باشند

مسئولان با هم سویی و وحدت به دنبال تحقق شعار سال باشند

رشت-نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی رمز برون رفت از مشکلات امروز است، گفت: مسئولان با هم سویی و وحدت به دنبال تحقق شعار سال باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول فلاحتی بعدازظهر پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: نباید در جامعه به‌ جای هم سویی و تعامل، دیگران را تخریب و جامعه را ملتهب کنیم.

وی با بیان اینکه نامه‌ مقام معظم رهبری در ظاهر خطاب به وی بوده ولی ایشان تمام مردم گیلان را مخاطب خود قرار داده است افزود: ایشان در نامه خود مردم گیلان را مردمی شجاع، فداکار و کارآزموده دانستند که معظم له این تعابیر را به ندرت برای مردم استان‌های دیگر بیان کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در ادامه بر ضرورت پرهیز از التهاب آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: این موضوع جز خط مشی سیاسی مسئولان است و همه تشکل ها و احزاب در این زمینه نشست خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز ما می‌توانیم استان را به بهترین شکل توسعه دهیم که این اقدام تنها در سایه وجود هم سویی و وحدت میان ادارات و سازمان‌ها بدست می آید، خاطرنشان کرد: نباید برای رسیدن به یک جایگاه و یا مسئولیت دیگران را تخریب و جامعه را ملتهب کنیم.

حجت الاسلام فلاحتی با اشاره به اینکه با وجود تفکر و اندیشه هم سو می توانیم جامعه ای مبتنی بر پایه های دینی را برنامه ریزی کنیم، ادامه داد: اتحاد، همدلی و همسونگری رمز موفقیت برای برون رفت از مشکلات فعلی جامعه است.  

امام جمعه رشت تأکید کرد: گیلان دارای ظرفیت و نیروی انسانی متخصص بسیاری است که در داخل و خارج استان مشغول فعالیت هستند باید از این ظرفیت ها برای شکوفایی هرچه بیشتر استان بهره گیری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: حمایت به معنای خرید نیست بلکه تلاش برای بهره گیری از ظرفیت ها و تبلور استعدادها در بستر تولید و اشتغال است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه  نابودی ظلم و خدمت رسانی به مردم اولویت اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان باید ضمن حمایت از جوانان، در راستای حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال تلاش کنند.

کد خبر 4263952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha