۱۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۴۰

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اعتلای نظام باحمایت از کالای ایرانی/جامعه نیازمندهنرمند متعهد است

اعتلای نظام باحمایت از کالای ایرانی/جامعه نیازمندهنرمند متعهد است

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: مهم‌ترین اثر سیاست حمایت از کالای ایرانی، اعتلای نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: کمال ایمان در تقوا و خداترسی است.

قطع رابطه آمریکا با ایران موجب قطع چپاول گریی بر کشور شد

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله صدر و همچنین خواهر ایشان گفت: شهید صدر مجتهدی انقلابی و مجاهد بود و با رژیم بعث مبارزه کرد و سرانجام توسط رژیم بعث ایشان به همراه خواهرشان شهید شدند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به نوآوری علمی فراوان شهید صدر گفت: ایشان در اجتهاد، فلسفه و اقتصاد دارای نوآوری علمی بودند و این‌ها در توسعه اقتصادی و همچنین تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارند.

آیت‌الله میرعمادی همچنین با اشاره به سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران به دنبال تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام(ه) در سال ۵۸  بیان داشت: در این تاریخ آمریکا رابطه سیاسی، اقتصادی و ... خود را با ایران قطع کرد و امام(ره) این امر را به فال نیک گرفت و فرمودند که قطع رابطه آمریکا با ایران موجب قطع چپاول گری آمریکا می‌شود و دست آمریکا بر منابع نفتی و زیرزمینی ایران قطع می‌شود.

اعتلای کشور با حمایت از کالای ایرانی

وی با تأکید بر اینکه قطع رابطه آمریکا با ایران در حفظ استمرار ایران مؤثر بوده و با مدنظر قرار دادن رهنمودهای رهبری تحریم‌های اقتصادی دشمن خنثی می‌شوند گفت: شعارهای مقام معظم رهبری سیاست‌های راهبردی کشور است و اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی اثر فراوانی در خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن خواهند داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی موجب رونق اشتغال، اقتصاد و همچنین حفظ استقلال اقتصادی کشور می‌شود تصریح کرد: مهم‌ترین اثر سیاست حمایت از کالای ایرانی اعتلای نظام مقدس اسلامی ایران است.

آیت‌الله میرعمادی تأکید کرد: رهنمودهای حکیمانه رهبری موجب عزت، سربلندی و اعتلای ایران می‌شود.

فناوری هسته‌ای از دستاوردهای اساسی انقلاب

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث فناوری هسته‌ای ایران تصریح کرد: فناوری هسته‌ای از دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی است و پیشرفت فعالیت‌های هسته‌ای ایران نمونه از تحقق شعار «ما می‌توانیم» است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند که ما می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و به پیشرفت دست‌یابیم تصریح کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای ایران موجب شده که کشور ما جزء باشگاه‌های هسته‌ای جهان قرار گیرد و این دستاورد نیز مدیون خون شهدای هسته‌ای است.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه شهدای هسته‌ای مظهر قدرت برای ایران اسلامی هستند تصریح کرد: فعالیت‌های هسته‌ای ایران نماد علم و پیشرفت کشور است و شهدای هسته‌ای نماد علم، ایمان و شعار «ما می‌توانیم» هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی بیان داشت: شهید آوینی هنرمندی بسیجی و انقلابی بود که با قلم و بیان خود در انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد.

هنرمندان باید انقلابی و متعهد باشند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه شهید آوینی شخصیتی معنوی، اخلاقی و شخصیتی دوست‌داشتنی داشتند تصریح کرد: هنرمندان امروز ما باید متعهد، انقلابی و بسیجی باشند نه اینکه هنرمند غربی بوده و به دنبال ابتذال و ... باشد.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه هنر هنرمندان ما باید انقلابی و دفاع مقدس باشد گفت: هنرمندان ما باید در انتقال ارزش‌ها تلاش کنند و با بصیرت هنر انقلاب و دفاع مقدس را برای جامعه ترسیم کنند.

وی همچنین به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: شهید شیرازی، رزمنده مخلص، شجاع، دلیر، بامتانت بود و روحیه شجاعت طلبی او مایه دلگرمی رزمندگان بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین با اشاره به سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام(ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: امام(ره) برای تحقق عدالت و همچنین محرومیت‌زدایی دستور ایجاد حساب ۱۰۰ را دادند و فرمودند که خیرین و نیکوکاران برای مسکن محرومان و نیازمندان کمک کنند و متولی این امر نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.

اقدامات مؤثر بنیاد مسکن در محرومیت‌زدایی

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه امروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی و تأمین مسکن محرومان و روستائیان فعالیت و خدمات ارزشمندی را انجام داده است بیان داشت: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خدمات‌رسانی وامداد رسانی حوادث غیرمترقبه نیز اقدامات تأثیرگذاری انجام می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در احداث واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان اسلام‌آباد استان کرمانشاه گفت: بنیاد مسکن لرستان اولین مسکن را در این منطقه زلزله‌زده احداث کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین با اشاره به شهادت امام موسی ابن جعفر نیز گفت: مردم در مراسم عزاداری این امام بزرگوار در مساجد، حسینه ها و ... حضورداشته باشند.

کد خبر 4264223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha