۱۷ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۴۲

با حضور دوچرخه‌سواران ۳ استان؛

مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان در آبدان برگزار شد

مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان در آبدان برگزار شد

بوشهر - مسابقه دوچرخه سواری کوهستان به مناسبت ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته در روستای تنگ خوش بخش آبدان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ۲۰ فروردین روز ملی هسته‌ای بیان داشت: روز ملی فناوری هسته‌ای اثبات اقتدار و افتخار آفرینی ایرانیان است.

مسعود تنگستانی ادامه داد: روز ملی فناوری هسته‌ای یاداور ایمان و عزم ملی دانشمندان جوان میهن اسلامی در اثبات توانمندی های علمی کشور است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر ضمن تقدیر از اداره ورزش وجوانان شهرستان، اعضای شورای اسلامی روستای تنگ خوش و همچنین هیئت دوچرخه سواری بیان داشت: این برنامه در قالب طرح نشاط اجتماعی در این روستا  برگزار شد.

تنگستانی اضافه کرد: در ایام نوروز برنامه‌های شاد و مفرح در قالب طرح نشاط اجتماعی در شهرستان دیر برگزار شد که با استقبال خوب مردم و مهمانان نوروزی مواجه شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر نیز با تبریک ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای بیان داشت: مسابقه دوچرخه سواری برای اولین بار در سال ۹۷ در این شهرستان برگزار شد که با استقبال خوب ورزشکاران مواجه شد.

مجید احمدی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان افزود: در ایام نوروز برنامه‌های جشن نشاط اجتماعی در سطح شهرستان و با همکاری این اداره برگزار شد و الحمدالله در این جشنواره‌ها فرمانداری شهرستان دیر و اداره کل ورزش وجوانان استان همکاری خوبی در برگزاری این مراسمات داشته اند.

در این مسابقه ۳۶ دوچرخه سوار از استان‌های بوشهر، هرمزگان و فارس در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان پنج هزار و ۱۰۰ متر را رکاب زدند.

در بخش نوجوانان حسن حقیقت از کنگان، محمد خواجه از گناوه و امیر اسماعیلی از کنگان اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان محمد هرمی از کنگان، محمد رضا اسدی و محمد رضابهزادی از لامرد فارس به عنوان نخست تا سوم دست یافتند.

در بخش بزرگسالان طارق هرمی از کنگان، ابوذر خواجه از گناوه و ولید محمدی از عسلویه به مقام اول تا سوم رسیدند.

در بخش پیشکسوتان هم محمد اسماعیلی از کنگان، عبدالرحمن بهنار از اوز فارس و ایرج آزاد از گناوه رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 4264366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha