۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۳۲

برانکو:

قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم/در روزی سخت به پیروزی رسیدیم

قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم/در روزی سخت به پیروزی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی تیمش در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را به هواداران تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر پدیده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر رسما عنوان قهرمانی هفدهمین دوره این رقابت ها را به خود اختصاص داد تا برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود.

برانکو ایوانکوویچ پس از کسب این عنوان گفت: قهرمانی ما از دو ماه پیش قطعی شده بود با این حال به امروز کشید. باید به بازیکنانم و هواداران تبریک بگویم و این قهرمانی را به آنها تقدیم کنم. امروز روز فوق العاده برای بازیکنان، هواداران و بنده بود و امیدوارم بتوانیم جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی با حضور پرتعداد هواداران برگزار کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باید به سیدجلال حسینی تبریک ویژه بگویم که رکورد قهرمانی در لیگ برتر را شکست. سیدجلال که کاپیتان تیم ماست 6 قهرمانی در کارنامه دارد. به وی تبریک می گویم و اعتقاد دارم با حضور سیدجلال تیم ما قدرتمند است. 

وی با تاکید بر اینکه تیمش در روزی سخت ثابت کرد که بهتر است گفت: از اینکه دوباره قهرمان شدیم خیلی خوشحالم چرا که دفاع از عنوان قهرمانی کار بسیار سختی است. 

برانکو در مورد عملکرد تیمش در فصل گذشته گفت: ما با کسب سوپر جام و حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا شروع کردیم و حالا قهرمان لیگ شده‌ایم، ضمن اینکه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کردیم. همچنان معتقدم این فصل بهترین فصل ما بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فهرست مد نظرش را به باشگاه داده و مسلمان هم جزو آن است گفت: اینها مسائل داخلی باشگاه است و باید درون باشگاه در مورد آنها صحبت کنیم. من ابتدای فصل هم گفتم که نیمکت قوی داریم و الان هم همین اعتقاد را دارم. مطمئنا هر سال بهتر از قبل می شویم. 

وی در مورد اینکه آیا می دانستید که بعد از آلن راجرز به عنوان پرافتخارترین مربی خارجی پرسپولیس تبدیل شده اید گفت: این را نمی دانستم اما برایم مهم پیروزی و رسیدن به قهرمانی است. چیزی که برای من مهم است اینکه سیدجلال به عنوان رکورددار قهرمانی رسیده و این برای من خوشحال کننده است. 

برانکو در مورد اینکه آیا مشکل بازی ندادن به منشا و مسلمان انضباطی است گفت: اصلا چنین چیزی نیست. من براساس هر بازی می بینم که باید کدام بازیکنان را به زمین بفرستم. اگر انضباطی بود که اصلا روی نیمکت حضور نداشتند.

کد خبر 4265227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha