۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲

امام جمعه ایلام:

بهبود مدیریت شهری در سایه همکاری شهردار با اعضای شورا میسر است

بهبود مدیریت شهری در سایه همکاری شهردار با اعضای شورا میسر است

ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بهبود مدیریت شهری در سایه همکاری شهردار با اعضای شورا میسر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهدار ایلام اظهار داشت: مجموعه شهرداری با توجه به ارتباط متعدد و همیشگی مردم با این ارگان بسیار حساس است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری تعامل نزدیک ارگان های متعددی را می طلبد و هرگونه سستی و اهمال در این حوزه به نارضایتی مردم می انجامد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: اگر می خواهیم مدیریت شهری با کیفیت و مطلوبی داشته باشیم باید میان مجموعه شورا و شهرداری هماهنگی کاملی وجود داشته باشد.

آیت‌الله لطفی یاداور شد: شهرداری طرح های عمران شهری را باید با رعایت حقوق شهروندان به انجام برساند و برای حل مسئله ترافیک شهر تصمیم لازم را اتخاذ کند و همدلی میان مدیریت ارشد استان و مدیران و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام ارزشمند است.

وی ادامه داد: ترافیک شهر ایلام در هسته مرکزی بسیار سنگین است و باید برای رفع آن چاره اندیشی شود و در کنار آن توجه به تقویت فضاهای سبز و همچنین مراکز فرهنگی نیز در دستور کار شهرداری باشد.

وی با اشاره به طرح ساماندهی دست‌ فروشان گفت: شهرداری باید مکانی را جهت ادامه کار این قشر از شهروندان در نظر بگیرد تا بتوانند به کسب‌وکار خود ادامه دهند.

کد خبر 4265991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha