۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸

فرماندار دماوند تاکید کرد؛

لزوم پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی استان تهران در خصوص دماوند

لزوم پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی استان تهران در خصوص دماوند

دماوند- فرماندار دماوند گفت: سال ۹۷ باید سال پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی استان تهران در نشست مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری صبح دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری دماوند در سال 97 طی سخنانی اظهار داشت: مسئولان می بایست اهتمام ویژه ای نسبت به تحقق شعار سال یعنی «حمایت از کالای ایرانی» داشته باشند.

وی با بیان این که سال گذشته به خوبی به پایان رسید، ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند صورت گرفت، که باعث شد شهرستان دماوند رتبه برتر را در این زمینه کسب کند.

فرماندار دماوند گفت: سال ۹۷ باید سال پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی استان در نشست مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند باشد و همه دستگاه ها موظف به گزارش دهی به صورت ماهانه دراین رابطه هستند.

وی ظرفیت های توسعه شهرستان دماوند را مناسب توصیف کرد و گفت: دماوند با توجه به نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه و حجم بالای مسافرت‌ها می تواند به یکی از مقاصد گردشگری مهم در کشور تبدیل شود.

فرماندار دماوند از مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام نوروز نیز این مقابله در صیانت از اراضی ملی ادامه داشت و کمیته های ویژه ای در سطح شهر و دهیاری تشکیل شد.

صفری افزود: کم ترین تحرک را از سوی سازندگان غیر مجاز در این ایام داشته ایم و این در حالی است که بیشترین تلاش در جلوگیری از این گونه ساخت و ساز ها صورت گرفته است.

کد خبر 4266626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha