۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند خبرداد:

برگزاری ۵۰ گفتمان دینی در مساجد نهاوند

برگزاری ۵۰ گفتمان دینی در مساجد نهاوند

نهاوند - کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری ۵۰ جلسه گفتمان دینی در مناطق مختلف این شهرستان خبرداد.

علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سالروز شهادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) مراسم سوگواری و نوحه سرایی در مساجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار و تعداد ۲۵ نشست گفتمانی با موضوع سبک زندگی زینبی و در شب میلاد حضرت علی (ع) نیز ۲۵ جلسه گفتمان با موضوع سبک زندگی امیرالمومنین (ع) در جمع جوانان و نوجوانان معتکف برگزارشده است.

وی افزود: در این مراسم ۲۵نفر از روحانیون بومی، مستقر، خود استقرار و طرح هجرت همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به مدت دوشب در رسای شخصیت این بانوی فداکار و پدربزرگوارشان حضرت علی (ع) سخنرانی کردند و با استناد به آیات و احادیث و روایات به تشریح سبک زندگی اسلامی پرداخته و وقایع دوران حیات اهل بیت (س) مباحث گفتمانی را مطرح کردند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند همچنین از ثبت کامل گزارش عملکرد مبلغین فعال ایام اعتکاف در سامانه سجام این شهرستان خبر داد.

ترکاشوند گفت: گزارش عملکرد ۸۵ نفر از مبلغین اعزامی در ایام سه روزه اعتکاف در سامانه سجام این شهرستان بصورت کامل ثبت شده است.

وی افزود: در این مناسبت مذهبی ۸۵ نفر از مبلغین و مبلغات فعال با حضور در مساجد و هیئات مذهبی پیرامون ارزش و فضائل این سنت حسنه در جمع جوانان و اقشار مختلف مردم سخنرانی کرده اند.

ترکاشوند گفت: تعداد سخنرانی ها، اقامه نماز جماعت، جلسات آموزش قرآن و جلسات گفتمانی در مساجد از جمله پارامترهای گزارش دهی در سامانه سجام است.

کد خبر 4266647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha