۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۹

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

کمیته «حمایت از کالای ایرانی» در کرمانشاه تشکیل می‌شود

کمیته «حمایت از کالای ایرانی» در کرمانشاه تشکیل می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در هفته بزرگداشت مقام کارگران، کمیته «حمایت از کالای ایرانی» در کرمانشاه با سازوکاری مناسب تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود یاوری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر که امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگرانی است که  چرخ‌های توسعه اقتصادی را در دست دارند.

وی افزود: باید تک‌تک ما به این باور برسیم که استفاده از کالای ایرانی روح امید و سرزندگی را در جامعه کارگری ارتقا خواهد داد و جامعه‌ای که سرشار از امید باشد در همه عرصه‌ها رشد خواهد کرد و زمینه‌های ارتقای کالای ایرانی را هم فراهم می‌آورد و منتج به بهبود وضعیت معیشتی نیز می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: قطعاً جمع حاضر تجلیل از عزیزان کارگر را معطوف به روز و هفته کارگر نمی‌دانند  و به پشتوانه فرمان مقام معظم رهبری خرید کالای ایرانی را برای خود تکلیف شرعی دانسته و با عمل به آن تجلیل از کارگران که مدافعین خط تولید هستند را سرلوحه اقدامات خود در سال ۹۷ قرار خواهند داد.

یاوری گفت: در هفته بزرگداشت مقام کارگران، ضمن اجرای برنامه‌های ابلاغی و تدوین‌شده، با همکاری اعضا ستاد و شرکای اجتماعی، کمیته حمایت از کالای ایرانی در استان را با سازوکاری مناسب تشکیل می‌دهیم.

وی افزود: اعضای ستاد و شرکای اجتماعی نیز با حضور در نماز جمعه در سطح استان ضمن بیان اهداف و برنامه‌های دولت دوازدهم، مأموریت‌های وزارت متبوع در زمینه‌های تنظیم مناسبات کارگری و کارفرمایی، ایجاد اشتغال و بسترسازی مناسب جهت جلوگیری از ریزش اشتغال موجود، ارتقای اشتغال روستاییان و عشایر، کارِ گروهی و تعاون، توجه به رفاه اجتماعی، فقرزدایی و اهرم‌های حمایتی برای کارگران و کارفرمایان را تشریح می‌کنند.

یاوری اظهار داشت: همچنین شیوه‌های بهبود فضای کسب‌وکار و کسب مهارت‌های لازم بازار کار برای جامعه هدف تشریح خواهد شد.

کد خبر 4267100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha