۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹

سرپرست شهرداری تهران:

ریل گذاری های نجفی در شهرداری تهران ادامه خواهد داشت

ریل گذاری های نجفی در شهرداری تهران ادامه خواهد داشت

سرپرست شهرداری تهران گفت: ریل گذاری های نجفی در شهرداری تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیع الله حسینی مکارم در نخستین سخنان خود به عنوان سرپرست گفت: برنامه ریزی ما همان برنامه های آقای نجفی یعنی شفافیت و انضباط مالی، تمرکز بر قانون و مبارزه با فساد و اطلاع رسانی خواهد بود.

وی ادامه داد: از معاونان و مدیران شهرداری می‌خواهم تا با قدرت به کار خود ادامه دهند و امیدوارم مجموعه فعالیت های ما برای شهروندان، شهری با نشاط و توأم با شادی را فراهم کند.

سرپرست شهرداری تهران افزود: از آقای نجفی صمیمانه تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم؛ ایشان از سرمایه های ملی ما هستند و اگر اغراق در کلام نباشد جزو مدیران منحصر به فرد بود در کشور بوده‌اند. فردی پاکدست، با قدرت برنامه ریزی و برنامه نویسی بالا و با نگاهی راهبردی که حتما در ادامه از تجارب ارزنده ایشان استفاده می‌کنیم.

حسینی مکارم تصریح کرد: در تهیه و راهبری برنامه سوم از آقای نجفی مصرانه می خواهم ما را راهنمایی و نظارت کنند تا برنامه خوبی که مد نظر شورا است، تدوین شود.
​​​​​​​
سرپرست شهرداری تهران گفت: قطعاً ریل گذاری مدیریت جدید شهری که مهمترین آن، انضباط مالی و شفافیت است، ادامه پیدا می‌کند و همانطور که زمینه های این امور فراهم شده و شهرداری در حال حرکت و جهش است، انشاءالله بتوانیم برنامه های مدنظر را دنبال کنیم؛ امیدوارم بتوانیم خدمت صادقانه ای به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 4267711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha