۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک:

استقرار کارخانجات صنفی در قرچک برای حمایت از کالای ایرانی

استقرار کارخانجات صنفی در قرچک برای حمایت از کالای ایرانی

قرچک- رئیس اتاق اصناف قرچک از استقرار کارخانجات صنفی در این شهرستان برای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

 حمیدرضا تاجیک در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: اتاق اصناف قرچک با اقدامات عملی برای حمایت از کالای ایرانی در قرچک تلاش می کند.

 تاجیک گفت: نامگذاری سالهای اخیر در حوزه اقتصادی توسط رهبری نشان از دغدغه ایشان و کم کاری مسئولان در حوزه اقتصادی است و باید سعی کنیم اقدامات عملیاتی در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را در راس امور قرار دهیم.

این مسئول ادامه داد: اصناف در تحقق شعار سال ۹۶ که اقتصاد مقاومتی بود پیش قدم شد و سال گذشته اقدامات خوبی توسط اصناف در سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: اصناف قرچک در مورد حمایت از کالای ایرانی با اتحادیه ها جلسه تشکیل می دهد و برنامه ای جامع و  قابل اجرایی را تدوین می کند تا کسبه و مغازه داران دلگرمی بیشتری برای فروش کالای ایرانی داشته باشند.

تاجیک با اشاره به اهمیت رسانه ها و تبلیغ کالای ایرانی گفت: رسانه ملی، آموزش و پرورش و مساجد باید اهمیت خرید کالای ایرانی را به مردم متذکر شود تا حمایت از کالای ایرانی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

رییس اتاق اصناف قرچک بیان کرد: دولت نیز باید از کارخانجات و کارگاه های تولید اجناس حمایت کند تا کیفیت کالا ها نیز بهبود پیدا کند.

تاجیک به راه اندازی شهرک صنعتی قرچک در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: با تدابیر فرماندار قرچک شاهد راه اندازی و استقرار کارخانجات صنفی در شهرک صنعتی قرچک هستیم که  امری بسیار مبارک برای ایجاد اشتغال در قرچک می باشد.

کد خبر 4268824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha