۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد:

خنثی سازی حملات فرهنگی دشمن با حمایت از کالاهای ایرانی

خنثی سازی حملات فرهنگی دشمن با حمایت از کالاهای ایرانی

شیراز- مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: حمایت از کالاهای ایرانی از آثار مخرب مصرف کالاهای خارجی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: خرید و حمایت از تولیدات و محصولات ساخت داخل کشور در ابعاد بین المللی، ملی و محلی می تواند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی فراوانی را برجا گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: از فواید مصرف کالای ایرانی، پاسخ به تحریم‌هایی است که امروزه توسط آمریکا و دیگر کشورهای غربی بر کشور ما تحمیل شده است و ملت ایران با مصرف کالاهای داخلی اعلام می‌کنند که ما هیچ نیازی به واردات کالاهای بیگانه نداریم.

حجت‌ الاسلام مهرابی عنوان کرد: وقتی کالایی مشابه کالای خارجی در داخل کشور تولید می‌شود، چه لزومی دارد به سمت کالای خارجی رفته و با دستان خودمان زمینه بیکاری جوانان کشور را با عدم حمایت از کالای تولید داخل فراهم کنیم.

وی با یادآوری تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای داخلی، بر ضرورت حمایت همه جانبه از مدیران بنگاه های داخلی، ارتقای کیفی کالاهای تولید داخل و قابل رقابت با کالای مشابه خارجی، حمایت جدی از تولیدات ملی و مصرف محصولات داخلی و ممنوعیت مصرف تولیدات غیر ایرانی تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: در راستای اجرایی کردن شعار سال و فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت خرید کالای خارجی که مشابه ایرانی دارند، طی ابلاغی به ۳۱ دفتر تبلیغات اسلامی استان، خرید هرگونه کالای غیرایرانی که مشابه آن به دست تولید کنندگان و کارگران زحمتکش و توانمد ایرانی تولید می‌شود، ممنوع اعلام شده است.

کد خبر 4268874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha