۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه ۲ ساری:

دلنوشته های « حرف دلم به معلم عزیزم» در ساری برگزار می شود

دلنوشته های « حرف دلم به معلم عزیزم» در ساری برگزار می شود

ساری - رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه دو ساری با تشریح برنامه های هفته معلم گفت: دلنوشته های « حرف دلم به معلم عزیزم» از برنامه های این هفته به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم مختاری صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت تشریح برنامه های هفته معلم با بیان اینکه معلمی مصداق بارز ایثار، گذشت و کرامت والای انسانی است، اظهار کرد: معلمان ماموریت جهل زدایی در جامعه را برعهده دارند و پیشرفت امروز کشور مدیون زحمات معلمانی است که خود را وقف تربیت دانش آموزان این مرزو بوم کردند.

وی سرمایه و نیروی انسانی توانمند، متعهد، عالم  وکارآمد را محور توسعه کشورها دانست و عنوان کرد: برای رسیدن به اقتصاد مطلوب، توسعه و پیشرفت جامعه و بالندگی فرهنگی باید به حوزه آموزش و پرورش به ویژه معلمان توجه ویژه ای شود.

مختاری به برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم اشاره کرد و افزود: در سال جاری جشن سپاس معلم با هدف نهادینه کردن فرهنگ تکریم مقام معلم  با همکاری دانش آموزان و محوریت اعضای تشکیلات پیشتاز دختر و پسر در مدارس ناحیه دو برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه دو ساری با بیان اینکه زنگ سپاس معلم  ۱۲ اردیبهشت ماه  در مدارس ناحیه دو ساری نواخته خواهد شد، بیان کرد: در این روز زنگ سپاس معلم  توسط  یکی از دانش‌آموزان در مراسم صبحگاه مدرسه نواخته می شود و با همکاری معلم‌یارها ، معلمان هر کلاس تکریم خواهند شد.

وی «حرف دلم به معلم عزیزم» را یکی از برنامه های هفته معلم دانست و اذعان کرد: دانش‌آموزان دل‌نوشته‌ها، اشعار و نقاشی‌های خود را به معلم تقدیم می‌کنند که این برنامه سبب ارتباط بهتر بین دانش آموزان و معلمان می شود.

مختاری به نقش معلمان درهشت سال دفاع  مقدس اشاره کرد و گفت: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با معلمان شهید یکی دیگر از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است که در آن زندگی نامه معلمان شهید روایت می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه دو ساری با اشاره به دیدار از معلمان بازنشسته در هفته معلم ، بیان کرد: تعدادی از دانش آموزان با هماهنگی مسوولان با  معلمان بازنشسته دیدار و از آنان تجلیل می‌کنند.

وی افزود: گروهی از اعضای پیشتاز سازمان دانش‌آموزی ملبس به لباس تشکیلاتی در مقابل درب ورودی اداره آموزش و پرورش ناحیه به صورت گارد تشریفات در هفته معلم مستقر می شوند و گروه دیگر با گل و شیرینی از کارکنان آموزش و پرورش استقبال می کنند.

مختاری با بیان اینکه معلمان نقش ویژه ای در افزایش آگاهی های اجتماعی دارند، گفت: همه ما به عنوان دانش آموزان دیروز در تکریم از جایگاه معلمان نقش ویژه ای داریم که امیدوارم به این وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه دو ساری افزود: سازمان دانش‌آموزی با همکاری ستاد هفته معلم شهرستان در صدد است تا مراسم نمادینی برای تجلیل از معلمان با حضور مهمانان شهرستانی، استانی و کشوری که بالغ بر شش هزار نفر می باشند برگزار کند.

کد خبر 4271146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha