۲۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۴۶

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی همدان خبر داد:

بهسازی ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان همدان طی سال گذشته

بهسازی ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان همدان طی سال گذشته

همدان - مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از هزینه ۷ میلیارد تومانی برای احداث و بهسازی ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان همدان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع  با بیان اینکه در سال گذشته در بحث احداث راه های روستایی ۱۵ کیلومتر کار انجام شد، اظهار داشت: برای احداث راه‌های روستایی استان همدان سال گذشته ۷ میلیارد تومان هزینه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه راه های روستایی استان همدان ۳ هزار و ۳۶۳ کیلومتر است، افزود: در حال حاضر از مجموع ۳ هزار و ۳۶۳ کیلومتر راه  روستایی ۲ هزار و ۷۱۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با تاکید بر اینکه به لحاظ جمعیتی بیش از ۹۵ درصد مردم از راه آسفالت روستایی برخوردار هستند، ادامه داد: همدان از لحاظ آسفالت راه روستایی در کشور جزو پنج استان برتر است.

وی گفت: این در حالی است که این برخورداری جمعیتی از راه روستایی در کشور در حدود ۷۵ درصد است.

نادیان‌رفیع گفت: در سال جاری برنامه اداره کل راه و شهرسازی استان بهسازی و احداث ۱۵ کیلومتر راه روستایی با تخصیص اعتبار مورد نیاز است که شامل روستاهای بالای ۲۰  خانوار می‌شود.
 

کد خبر 4273591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha