۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد؛

انتقال مشکلات کرمانشاه به هیئت دولت/ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی

انتقال مشکلات کرمانشاه به هیئت دولت/ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی

کرمانشاه- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارتقاء ۷ پله ای زیرساخت های ارتباطی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مشکلات استان را به هیئت دولت منتقل می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد آذری جهرمی امروز پنجشنبه در آیین افتتاح ۱۲۳۵ پروژه ارتباطی که در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، گفت: برای بررسی وضعیت ارتباطات و دریافت گزارش پیشرفت کار و مشکلات امروز در اینجا حضور پیدا کرده ایم و مشکلات را به هیئت دولت انتقال داده و در آنجا مطرح خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث توسعه ظرفیت های  «آی سی تی» در استان، پس از تهدید زلزله، آن را به یک فرصت تبدیل کردند و از آن برای ایجاد و تقویت زیرساخت های استان استفاده می کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  تصریح کرد: گرچه برخی از درخواست ها به زمان زلزله برنمی گردد و از قبل هم همینطور بوده است، اما تمام سعی و تلاشمان را در جهت برطرف کردن آنها به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: هیئت دولت و شخص رئیس جمهور محترم به صورت مستمر وضعیت خدمت‌رسانی به مردم عزیز در مناطق زلزله‌زده را مورد بررسی قرار می دهند.

آذری جهرمی  با بیان اینکه بیش از ۷۵۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری در طی ۳ سال کذشته در کرمانشاه احداث شده است، گفت: رتبه استان کرمانشاه قبل از زلزله از نظر زیرساخت‌های ارتباطات در رتبه ۲۲ بود، اما هم‌اکنون حدود ۷ پله ارتقا یافته است.

وی افزود: با اقدامات ارزشمندی که توسط دولت در مناطق زلزله‌زده انجام شده است، با نگاهی به وضعیت مناطق زلزله‌زده به وضوح مشخص است که علیرغم فضاسازی هایی که در فضای مجازی به وجود آمد، اما زندگی در این‌مناطق در جریان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به نمایندگی از هیئت دولت از تلاش های ارزنده استاندار کرمانشاه در مدیریت بحران سخت و پیچیده زلزله تقدیر و تشکر می کنیم.

وی به گیلانغرب به عنوان یک منطقه گردشگری اشاره کرد و گفت: این منطقه، اماکن بکر و دیدنی بسیاری دارد که با توجه به گردشگری بودن آن، باید زیرساخت های ارتباطی در این منطقه توسعه یابد.

آذری جهرمی به طرح های ارتباطی افتتاحی طی امروز اشاره کرد و افزود: امروز برای افتتاح این طرح ها اینجا حضور پیدا کرده ایم که از قبل به بهره برداری رسیده است و ما تنها برای اعلام آن در اینجا حضور پیدا کرده ایم.

کد خبر 4275402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha