۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷

امام جمعه ابهر :

هدف استکبار جهانی تخریب چهره سپاه در نزد مردم ایران است

 هدف استکبار جهانی تخریب چهره سپاه در نزد مردم ایران است

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: استکبار جهانی با صرف هزینه های میلیاردی و با بهر ه گیری از تمامی ابزار ها،تلاش می کنند چهره سپاه را نزد مردم ایران تخریب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر،  روز پاسدار فرصت مغتمی برای شناخت بیشتر سپاه و رسالت این نهاد انقلابی است،  افزود:  در شرایطی که سپاه در کانون تهاجم بیگانگان و دشمنان انقلاب  اسلامی و تمام جریانهای ضد انقلاب و بعضاًدوستان نادان قرار گرفته، شناخت این نهاد از جهت ماهیت،نقش‌ها و عملکردها برای مردم و به ویژه جوانان در دهه چهارم انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و استعمار گران اروپایی و شیوخ مرتجع فاسد  با صرف هزینه‌های میلیاردی و با بهر ه گیری از تمامی ابزارهای در اختیار خود مانند شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت، تلاش می‌کنند چهره سپاه را نزد مردم ایران تخریب کنند.

رحیمی تاکید کرد:  به لطف الهی مردم با روح و جانشان خدمات این نهاد مقدس را می‌دانند و فریب هیچ گونه شیطنت را نمی‌خورند و جانبازان ما نیز همان رادمردانی هستند که با الهام از حضرت عباس و با روحیه شهادت طلبی در دفاع از دین و ملت خود فداکاری کردند و جسم خویش را در این راه دادند.

امام جمعه ابهر افزود: هر کس که امروز به ‏نحوی از ارزش‏های اسلامی پاسداری می‏ کند و آن‏را نگه می‏ دارد، خوب است به یاد داشته باشد که اگر روزی جوانان پاسدار ما نبودند و این مولود و نهال تازه را از تهاجم دشمنان حراست نمی ‏کردند، چیزی باقی نمی‏ ماند.

رحیمی به روز سوم و چهارم و پنجم شعبان سالروز میلاد خجسته حضرت امام حسین(ع) پرچمدار دفاع از حریم ولایت حضرت ابوالفضل و سفیر پیام کربلا امام سجاد(ع) اشاره کرد، افزود:  به همین مناسبت، این سه روز فرخنده به روز پاسدار و جانبازان و آزادگان، که نمادهای عزت و شرف و استقلال این کشورند، نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه غیور مردانی که با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود در عرصه های مختلف از جمله سالهای دفاع مقدس، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن، عزیز اسلامی برقرار و پابرجا کرده اند، گفت: پاسداران کسانی اند که در حساس ترین لحظه های تاریخ از میان خلق بر می خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام بر می دارد. پاسداری یک فرهنگ است یک فرهنگ عزت و افتخار است.

کد خبر 4276026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha