۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳

شهردار آبسرد:

احداث بیمارستان سهم ویژه ای در بودجه سال جاری آبسرد دارد

احداث بیمارستان سهم ویژه ای در بودجه  سال جاری آبسرد دارد

دماوند- شهردار آبسرد با اشاره به اینکه یکی از معضلات بزرگ مردم این منطقه عدم وجود بیمارستان است گفت: احداث بیمارستان سهم ویژه ای در بودجه سال جاری آبسرد دارد.

سید محمد رفیعی طباطبائی درگفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: یکی از مواردی که سال ها است آبسرد و حومه از آن رنج می برند نبود بیمارستان است که در حال حاضر گود برداری و برآورد ریالی و نقشه آن تهیه شده و ان شاء الله در بودجه امسال سهم ویژه ای خواهد داشت.

رفیعی طباطبائی چشم انداز آبسرد در سال ۹۷ را همه جانبه دانست و اظهار کرد: آبسرد به آن اندازه ای که در حوزه ساخت و ساز مورد توجه قرار گرفته در حوزه فرهنگی و ایجاد فضاهای متناسب در این زمینه و ارتقا کیفیت زندگی که مادران، کودکان و سالمندان از آن استفاده می کنند شاهد رشد و توسعه نبوده است.

وی در این رابطه ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در رفع مشکل ورزش و جوانان گام های موثری برداریم مسئولیت سالن ورزشی علی ابن ابیطالب آبسرد را بر عهده گرفتیم و در این راستا اقدامات جدی در جهت تجهیز آن انجام شده است.

شهردار آبسرد در ادامه با اشاره به برنامه های سال ۹۷ شهرداری آبسرد گفت: بوستان غدیر نه تنها برای شهر آبسرد بلکه محل تفرجی است برای شهرهای اطراف از جمله ایوانکی و گرمسار که سالانه میهمانان بسیاری از این شهرها را شاهدیم.

وی در ادامه گفت: تکمیل فازهای باقی مانده بوستان غدیر از اهم برنامه های عمرانی سال ۹۷ است که انشاله با انجام آن شاهد تحولات بسیار خوبی خواهیم بود.

رفیعی طباطبائی رفاه شهروندان را در اولویت دانست و بیان داشت: مردمان شریف آبسرد لایق بهترین خدمات هستنند و بر همین اساس در تلاشیم تا مجموعه ورزشی زرین که شامل استخر و سونا است و مراحل احداث آن به پایان رسیده است را در ماه های آینده به بهره برداری برسانیم.

وی در این گفتگو از استقرار سامانه جامع نظارت عمومی خبر داد و بیان کرد: در نظر داریم در سال آینده با نصب حداقل ۸ دوربین در مبادی و مراکز شلوغ شهر موجبات افزایش نظارت های عمومی را فراهم آوریم.

شهردار آبسرد گفت: ۲ سال گذشته به لطف خداوند و با حمایت و پشتیبانی و دعای خیر مردم نجیب و شهید پرور این شهر شاهد فائق آمدن بر مشکلات بودیم.

 این مسئول افزود: از آنجا که شهرداری آبسرد در خط مقدم خدمت به مردم این شهر قرار دارد، مشارکت حداکثری شهروندان در برنامه ها و تصمیم گیری های شهر اولویت دیگر مدیران این شهر است و تدوین سازوکار این مشارکت حداکثری از جمله برنامه های آتی ما است.

شهردار آبسرد قانون مداری را یکی از مهمترین شاخص ها در تحقق عدالت اجتماعی و تکریم شهروندان برشمرد و اضافه کرد: این قانون است که زمینه نگاه یکسان و برابر برای همه شهروندان را محقق می سازد و به همین سبب هر آنچه که در یک مجموعه یا سازمان پایبندی به قانون بیشتر باشد، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مردم، شفاف سازی و در نهایت احقاق حقوق شهروندان بیشتر خواهد بود.

رفیعی طباطبایی در خصوص قانونمند شدن بیشتر شهردار آبسرد گفت: تمامی مزایده ها، مناقصه ها و پروژه های برون سپاری یا مشارکتی شهرداری که در گذشته و در برخی موارد بدون تشریفات و ضوابط قانونی صورت می گرفت؛ هم اکنون با رعایت دقیق تشریفات قانونی و تحت نظارت دقیق صورت می پذیرد تا ضمن حفظ منافع عمومی شهر وشهروندان؛ از هرگونه سوء استفاده احتمالی و یا خروج از ضوابط قانونی جلوگیری به عمل آید و بنیان های توسعه شهر برپایه ای استوار و مطمئن از جنش قانون شکل بگیرد.

شهردار آبسرد در ادامه بیان داشت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی به گرمی در شهرداری آبسرد استقبال خواهد شد اما با توجه به رکود در اقتصاد شهری کشور از یک سو و عدم برخورداری عرصه و اراضی کافی در شهرداری؛ جهت اجرای پروژه های مشارکتی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در حال حاضر جهت بهره گیری از این نوع سرمایه گذاری ها با موانعی روبه رو هستیم که شهرداری با رایزنی های لازم درصدد رفع این موانع است.

کد خبر 4278559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha