۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۱۰

معاون تبلیغات اسلامی همدان خبرداد:

برگزاری ۱۰۰۰ گفتمان دینی با موضوع حمایت از کالای ایرانی در همدان

برگزاری ۱۰۰۰ گفتمان دینی با موضوع حمایت از کالای ایرانی در همدان

همدان - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری بیش از یک‌هزار گفتمان دینی با موضوع شعار سال در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام داوود عباسی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال، عنوان کرد: همه باید در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال اقتصاد جامعه و بیکاری را کاهش خواهد داد، ادامه داد:کاهش بیکاری کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه جلسات متعددی در این راستا در هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و سایر تشکل‌ها برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای از جمله گردهمایی، همایش‌ها و گفتمان‌هایی با موضوع شعار سال برگزار خواهیم کرد.

عباسی تاکید کرد: حمایت از تولید داخلی، رونق کارخانه‌ها، کاهش بیکاری و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه صحبت‌های مقام معظم رهبری و تعیین شعار سال از ابتدای سال مورد توجه ویژه قرار گرفته است، گفت: روحانیون و هیئت‌های مذهبی توجه به شعار سال را از ابتدای سال اجرایی کرده‌اند.

کد خبر 4278707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha