۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۳۶

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

مرکز مستقل و دولتی مداخله در خانواده به‌منظور کاهش طلاق افتتاح شد

مرکز مستقل و دولتی مداخله در خانواده به‌منظور کاهش طلاق افتتاح شد

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: مرکز مستقل و دولتی مداخله در خانواده به‌منظور کاهش طلاق در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز مستقل و دولتی مداخله در خانواده به‌منظور کاهش طلاق در جمع خبرنگاران مهر و ایسنا، افزود: اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق، مفاسد اخلاقی و خشونت اولویت‌های کاهش آسیب  های اجتماعی در استان زنجان است.

وی اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح طلاق در قالب یک مرکز مستقل ویژه توسط بهزیستی استان اجرا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: برای کاهش طلاق، پیشگیری باید بیشتر از سایر مقوله‌ها مدنظر باشد و هزینه‌های طلاق زوجین خیلی بیشتر از هزینه‌هایی است که برای ارتقای مهارت‌های زندگی و بهبود همسرگزینی هزینه می‌شود. 

محمدی تأکید کرد: در مرکز مستقل و دولتی مداخله در خانواده  از وجود روانشناس، مددکار و مشاور حقوقی استفاده می شود و به زوجین متقاضی طلاق خدمات ارائه خواهد شد.

وی ابراز کرد: افرادی که برای طلاق به دادگستری مراجعه می‌کنند به این مرکز ارجاع داده می‌شوند و این مرکز زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا نیروها با دقت نظر بیشتری در راستای کاهش طلاق فعالیت کنند و مشاوره‌ها باکیفیت‌تر خواهد بود تا شاهد کاهش طلاق در استان باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: برای افتتاح این مرکز ۷۰ میلیون تومان هزینه شده که این میزان اعتبار از محل سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی استان زنجان تأمین شده است.

کد خبر 4281081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha