۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۱۴

در چهارمحال و بختیاری؛

مدیران دستگاه های اجرایی در مسیر جذب سرمایه گذاران حرکت کنند

مدیران دستگاه های اجرایی در مسیر جذب سرمایه گذاران حرکت کنند

شهرکرد- نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در مسیر جذب سرمایه گذاران در این استان حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خالدی شامگاه چهارشنبه در نشست امضای تفاهم نامه با سرمایه گذاران ژاپنی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران در سطح استان چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: همراهی و همدلی مدیران در مسیر  جذب سرمایه گذاران بسیار با اهیمت است و نقش مهمی در اجرای طرح های سرمایه گذاری دارد.

وی تاکید کرد: قابلیت های سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری بیشمار است و باید از تمام ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذاران بهره گیری شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معرفی فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری ضروری است و نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران دارند.

مشوق های سرمایه گذاری در سطح استان چهارمحال و بختیاری افزایش یابد

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشوق های سرمایه گذاری در سطح استان چهارمحال و بختیاری باید افزایش یابد تا زمینه برای افزایش ورود سرمایه گذار به سطح استان فراهم شود.

وی بیان کرد: بیکاری از مهمترین مشکلات در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای طرح های اشتغالزا و حمایت از جوانان برای ایجاد شغل در سطح استان چهارمحال و بختیاری ضروری است.

کد خبر 4281427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha