۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۳۵

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی:

ظرفیت های استان برای میزبانی مسابقه ملی دوچرخه سواری بکارگیری شود

ظرفیت های استان برای میزبانی مسابقه ملی دوچرخه سواری بکارگیری شود

ارومیه - سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: ظرفیت های استان برای میزبانی شایسته مسابقه ملی دوچرخه سواری بکارگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات ملی دوچرخه سواری جایزه بزرگ رشته کریتریوم بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای برگزاری این مسابقات تاکید کرد و افزود: با برگزاری موفق این مسابقات علاوه بر نشان دادن بار فرهنگی و اجتماعی استان، توانمندیهای استان در برگزاری مسابقات ملی را نیز نشان خواهیم داد.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزاری این مسابقات تاکید کرد و افزود: به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی لازم است خط آغاز و پایان چنین مسابقاتی در مناطق کمتر برخوردار شهر تعیین شود.

محمدی با اشاره به حضور رکابزنان از سایر استانها و حضور مسئولان کشوری در این مسابقات، بر میزبانی شایسته از میهمانان تاکید کرد و گفت: به منظور کمک رسانی به اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری استان، پیشنهاداتی به ادارات و دستگاه های اجرایی شده که امید می رود به نحو شایسته ای در این زمینه همکاری داشته باشند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر جذب اسپانسر برای برگزاری این مسابقات تاکید کرد و گفت: جذب اسپانسر می تواند بار بزرگی را از روی دوش دستگاه های اجرایی بردارد.

وی به موفقیت های استان در عرصه ملی و بین المللی اشاره کرد و افزود: مسابقات ملی دوچرخه سواری گام موثری در میزبانی استان برای یایر مسابقات ملی و بین المللی برخواهد داشت.

کد خبر 4281802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha