۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۴۶

با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان؛

پروژه ۷۲ واحدی مسکن معلولین بروجرد افتتاح شد

پروژه ۷۲ واحدی مسکن معلولین بروجرد افتتاح شد

بروجرد- پروژه ۷۲ واحدی مسکن معلولین بروجرد در سایت مسکن مهر این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  پروژه ۷۲ واحدی مسکن معلولین در سایت مسکن مهر شهر بروجرد با حضور آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان،  فرماندار شهرستان بروجرد، مدیرعامل و اعضاء انجمن خیرین مسکن ساز و مدیران شعب بنیاد مسکن استان لرستان و جمعی از مردم؛  افتتاح و به بهره برداری رسید.  

در این مراسم مسعود رضایی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان گفت: از بدو تاسیس بنیاد مسکن تاکنون یک هزار و ۴۹۸ واحد مسکونی با تسهیلات و منابع مختلف، به خصوص منابع حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) در سطح استان ساخته شده که باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان نیازمند به تلاش های جدی تر در این زمینه هستیم.

در ادامه آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: امام خمینی (ره) با دوراندیشی و آینده نگری نهادهایی را تاسیس کرد که در راستای اهداف محرومیت زدایی انقلاب اسلامی قدم بردارند و یکی از همین نهادها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود که یکی از اهداف امام خمینی (ره) از تاسیس این نهاد انقلابی تامین مسکن محرومین جامعه بود.  

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» افزود: برای عملی کردن این مهم نیاز به دو فاکتور غیرت ملی مصرف کننده و افزایش کیفیت در ساخت کالا های ایرانی از طرف تولیدکنندگان داخلی هستیم.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: بنیاد مسکن در انجام وظایف خود موفق بوده و در شرایط سخت همیشه با سرعت و دقت بالا وارد عمل شده است و در حادثه زلزله کرمانشاه بنیاد مسکن لرستان بسیار خوب به میدان وارد شد و لازم میبینم که از تلاش های شبانه روزی و موفق  بنیاد مسکن لرستان در زلزله کرمانشاه تشکر و قدر دانی کنم.  

علی کورانی فر فرماندار شهرستان بروجرد نیز در سخنانی با تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی صورت گرفته به منظور ساخت و تحویل پروژه به خانوارهای فاقد مسکن دارای دو معلول، ظرفیت استفاده از کمک خیرین در شهرستان بروجرد را مناسب اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد که با هم افزایی دولت و انجمن های خیرین و بانک ها و سازمان های مردم نهاد بتوانیم خدمات اثرگذاری را به مردم ارائه دهیم.  

کد خبر 4282331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha