۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۱۷

با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد؛

برگزاری اولین گردهمایی«فردای روشن برای کودکان امروز»در کرمانشاه

برگزاری اولین گردهمایی«فردای روشن برای کودکان امروز»در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری اولین گردهمایی«فردای روشن برای کودکان امروز» با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، در استان خبر داد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری اولین گردهمایی «فردای روشن برای کودکان امروز» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه خبر داد.

  وی افزود: این مراسم ساعت ۹ صبح دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل مرکز شماره ۱۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه  برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: دور کردن کودکان و نوجوانان از آسیب های اجتماعی از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است.

این مسئول تصریح کرد: کانون پرورش فکری همواره با هدف فوق و همچنین ترویج آموزه های دینی و فرهنگی برنامه های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری را در مراکز کانون برگزار می کند و برنامه امروز نیز اهداف فوق را هم دنبال می کند.

مهناز فتاحی گفت: فراخوان این گردهمایی آذر ماه ۹۶ منتشر شده بود و این گردهمایی در قالب برگزاری قالب مسابقه فرهنگی، هنری و ادبی و با حضور مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار  می شود.

وی از برگزاری مسابقاتی چون نقاشی، خوش نویسی، نشریه نگاری، سفال و عکس در این گردهمایی خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه آثار این مسابقه، اجرای نمایش عروسکی، اجرای سرود توسط کودکان با نیازهای ویژه(فراگیر) و اهدای جوایز به برگزیدگان از دیگر برنامه های همایش مذکور خواهد بود.

کد خبر 4282597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha