۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۵۶

در ۲ رده سنی؛

نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری «بی ام ایکس» قم مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری «بی ام ایکس» قم مشخص شدند

قم - نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری بی ام ایکس قم در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیست اسکیت بوستان علوی قم روز جمعه شاهد برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بی ام ایکس در قم بود و شرکت کنندگان در بخش پسران در قالب ۲ رده سنی به انجام حرکات نمایشی با دوچرخه پرداختند.

مسابقه قهرمانی استان رشته BMX ماده Free Style  به مناسبت روز جوان و یادواره شهید مدافع حرم محمدمهدی لطفی برگزار شد که در رده سنی جوانان محمد حسین جندقی به مقام نخست رسید و امیر علی بنی رضی و علیرضا کریمی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان سید محسن سیدعلیزاده حائز عنوان نخست شد و پس از وی علی عابدینی در جایگاه دوم ایستاد و سید هادی هاشمی به مقام سوم رسید تا با برگزاری مسابقات این رده سنی، پرونده این رقابت‌های جذاب بسته شود.

این در حالی است که هیئت دوچرخه سواری استان قم با برگزاری مسابقات رشته BMX ماده Free Style اولین فعالیت رسمی مسابقاتی خود را در سال ۹۷ کلید زد و فصل جدید لیگ دوچرخه سواری استان قم نیز به زودی آغاز خواهد شد.

فدراسیون دوچرخه سواری به دلیل حضور رشته BMX در بازی‌های المپیک تابستانی، تاکید زیادی بر فعال شدن این شته در هیئت دوچرخه سواری استان‌ها دارد و بر همین اساس، در قم این رشته نسبت به گذشته فعال‌تر شده است.

کد خبر 4282609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha