۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۲۱

رئیس صدا و سیما:

تولیدات نوآورانه و خلاقانه در صدا و سیما حمایت می‌شود

تولیدات نوآورانه و خلاقانه در صدا و سیما حمایت می‌شود

بوشهر - رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران گفت: تولیدات نوآورانه و خلاقانه در صدا و سیما حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی علی‌عسکری بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات نیروهای سازمان صدا و سیما را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا اقدامات خوبی صورت می‌گیرد.

وی از برنامه‌ریزی و پیگیری برای بیمه شدن همه نیروهای صدا و سیما در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت نیروها نیز از دیگر اقداماتی است که امسال در دست پیگیری داریم.

رئیس سازمان صدا و سیما به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این استان باید در زمینه تولیدات فاخر تلویزیونی در تراز بالا باشد.

وی از تخصیص اعتبار مناسب به تولیدات نوآورانه و خلاقانه در صدا و سیما خبر داد و بیان کرد: به هر تولیدی که نوآورانه باشد هزینه ویژه‌ای تخصیص می‌دهیم.

علی‌عکسری به فعالیت نیروهای جوان و پویا در صدا و سیمای مرکز بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در زمینه برنامه‌های تولیدی سیما، رادیو و خبر نیز در استان بوشهر شاهد عملکرد خوبی هستیم.

وی به تلاش دشمنان برای تاثیرگذاری بر روی افکار عمومی اشاره کرد و گفت: تولیدات مناسب رسانه‌ها می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

سید حسین ناظر مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید یک اثر به نام مردان نادر، اظهار داشت: نیازمند حمایت مالی هستیم که بین ۱۲ تا ۱۴ میلیارد تومان برآورد هزینه آن است.

کد خبر 4283632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha