۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۱۷

معاون فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان تأکید کرد:

شناسایی نخبگان با «جشنوار حرکت»/توسعه کشور با تکیه بر توان داخلی

شناسایی نخبگان با «جشنوار حرکت»/توسعه کشور با تکیه بر توان داخلی

گرگان- معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم کشاوزی و منابع طبیعی گرگان با بیان این که جشنواره حرکت فرصتی برای شناخت نخبگان است، گفت: می توان با تکیه بر توان داخلی به پیشرفت دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب هزارجریبی، ظهر چهارشنبه، در آیین اختتامیه جشنواره حرکت دانشگاه علوم کشاورزی گرگان اظهار کرد: این جشنواره فرصتی برای شناخت بهتر دانشجویان نخبه بود.

وی افزود: علاوه بر آن فرصتی به وجود آمد تا دانشجویان همکاری و کا گروهی را تجربه کنند.

هزارجریبی با بیان این که ایده های برتر و خلاق از این طریق می توانند به خارج از دانشگاه شناسانده شوند، تصریح کرد: امسال که سال حمایت از کالای ایرانی است وجود این جشنواره می تواند به این هدف کمک کند.

وی تأکید کرد: باید به توان داخلی کشور تکیه کرد و از نیروی جونان خلاق که می توانند اراده کشور را به دست گیرند، استفاده کرد.

هزارجریبی گفت: بیش از ۱۰ جلسه برای برپایی این جشنواره داشتیم،۹۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که فراتر از حد انتظار بود و در سال های آینده بر تعداد آن ها افزوده خواهد شد.

وی توضیح داد: ۳۰ غرفه در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی در این جشنواره فعال بود.

دانشجویان مطالبه گر باشند

در ادامه حجت الاسلام علی نامدار، مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اظهار کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که دانشجویان گروه های کارآفرینی تشکیل داده و از این طریق تجربه بیندوزند.

وی با بیان این که کارشکنی های دشمنان به دلیل رشد و تفکر ایرانی است، گفت: دانشجویان باید مطالبه گر بوده و نسبت به نیازهای خود پیگیر باشند.

کد خبر 4292129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha