۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۵۸

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای برنامه هایی با رویکرد مهارت افزایی در کانون های پرورش فکری

اجرای برنامه هایی با رویکرد مهارت افزایی در کانون های پرورش فکری

زاهدان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان وبلوچستان گفت: تابستان امسال برنامه هایی با رویکرد توانمندسازی و مهارت افزایی در سطح کانون های استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه هادی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: در استان سیستان و بلوچستان ۲۸ مرکز کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان وجود دارد که در هر کدام بین ۱۰ تا ۳۰ هزار جلد کتاب وجود دارد.

وی با اشاره به رشد ۱۲درصدی امانت دهی کتاب در مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: برنامه «شب قصه لالایی» برای اولین بار در زمستان سال گذشته در استان برگزار شد که طی آن مربیان برای کودکان به قصه گویی پرداختند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ایام تعطیلات نوروز امسال نیز فعال بودند و در قالب طرح عیدانه کتاب رایگان به کودکان و نوجوانان به عنوان عیدی اهدا شد.

هادی ادامه داد: همچنین در جهت تحقق شعار سال ۹۷ و حمایت از کالای ایرانی مقررشده تا در تابستان امسال برنامه هایی با رویکرد توانمند سازی و مهارت افزایی در سطح کانون های  پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان وبلوچستان اجرایی شود.

وی بیان کرد: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور ایجاد شرایطی متناسب با نیازهای کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند.

کد خبر 4296693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha