۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۳۸

مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در چهارمحال وبختیاری برگزار شد

مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در چهارمحال وبختیاری برگزار شد

شهرکرد- مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشوردر رشته دانهیل و در رده سنی جوانان با رقابت ۱۲ تیم ادامه یافت که در نهایت علی عباسی از تیم جاینت ایران، علی کرمانی از تیم بایشاپ زنجانیان، محمد رضوان پناه از تیم دی اف تی رتبه های اول تا سوم دانهیل را از آن خود کردند.

در رده سنی بزرگسالان نیز با حضور ۱۹ تیم حسین زنجانیان و طاها قابل از تیم جاینت ایران و محمد تقی محمد نیا از هیئت گلستان در سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در روز اول این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و رشته کراس کانتری ۴۰ شرکت کننده از ۱۹ تیم به رقابت با یگدیگر پرداختند که در نهایت فراز شکری از جاینت ایران، فرزاد خدایاری از هیئت کیش، محمد پورشریف از اسکات ایران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان ۲۲ ورزشکار از ۱۰ تیم مسیر مسابقه را رکاب زدند که محمد حسین اسکندری از قم اول، سید محمد جعفر مروج از قم دوم و علیرضا جباری از مشهد سوم شد.

مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در دو رشته کراس کانتری و دانهیل با حضور ۲۹ تیم در روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد خبر 4297727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha