۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹

فرماندار فیروزکوه:

مبلغان از فرصت ماه رمضان برای حمایت از کالای ایرانی استفاده کنند

مبلغان از فرصت ماه رمضان برای حمایت از کالای ایرانی استفاده کنند

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از مبلغان خواست از فرصت ماه مبارک رمضان برای حمایت از کالای ایرانی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی صبح پنج شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغین فیروزکوه طی سخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان ماه پر برکتی است و از مهم‌ترین اثرات آن خود کنترلی است که مرتبه ای فراتر از نظارت عمومی است و موجب افزایش صبوری اجتماعی در رفتار، گفتار و تحمل شنیدن عقاید مخالف می شود.

وی در ادامه به برکات ماه رمضان اشاره کرد و افزود: افزایش همبستگی اجتماعی و نیز درک حال نیازمندان است که موجب می شود، فرد به غیر از توجه به خود به اقشار مختلف جامعه علی الخصوص قشر ضعیف جامعه توجه کند و این نکات اثرات مثبت اجتماعی را در پی خواهد داشت و هم دلی و وفاق بیش‌تر شده و موجب افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه اساس تبلیغ را پیشبرد مخاطبان و آگاهی بخشی به آنان دانست و افزود: مبلغین در این ماه می بایست به ارتقاء فکری جامعه توجه داشته باشند و ضمن تبلیغ ارزش های اصیل دینی به پرهیز دادن مردم از گناهان و آسیب های جامعه کنونی همچون دروغ، نامهربانی، ریا کاری، عصبانیت و … هم مبادرت ورزند.

وی افزود: پرداختن به ارزش های اصیل انسانی و دینی همچون صداقت، وفای به عهد، مودت و مهربانی و … خود موجب وفاق مردم خواهد شد و بهتر است مبلغین ضمن شناخت دقیق مخاطبین جامعه کنونی و در نظر گرفتن شرایط زمان و دسترسی بیش‌تر مردم به منابع و اطلاعات با آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات مردم حاضر شوند و با زبان قابل فهم عموم جامعه سخن بگویند.

مهدی یوسفی مبلغان را به پرهیز از سخنرانی در خصوص اختلافات قومی و قبیله ای فراخواند و گفت: باید به اشتراکات جامعه توجه کنید و به ارزش های اجتماعی، تمکین به قوانین، فرهنگ مصرف صحیح با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ترویج فرهنگ کار بپردازید و مردم را به خرید و حمایت از کالای ایرانی ترغیب نموده و اثرات آن را تبیین کنید.

کد خبر 4299280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha