۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹

رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان تاکید کرد:

ضرورت اطلاع رسانی بر مبانی صداقت و اخلاص در روابط عمومی ها

ضرورت اطلاع رسانی بر مبانی صداقت و اخلاص در روابط عمومی ها

کرمان- رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان گفت: اطلاع رسانی در روابط عمومی ها باید بر مبانی صداقت و اخلاص باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمدرضا اکبری زاده صبح امروز در دیدار مدیریت و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: روابط عمومی دادگستری در طول این سال ها در جهت انعکاس واقعیت های دستگاه قضائی زحمات زیادی کشیده و برای انعکاس بهتر اخبار و رویدادها اخلاص در عمل ضروری است تا مطلب بر دل مخاطب تاثیر بگذارد.

وی اظهار داشت: سردار بزرگ سپاه اسلام حاج حسین خرازی توصیه ای به نیروهایش دارد که امروز ما بدان نیاز جدی داریم. به نیروها دو مطلب را سفارش می کرد؛ یکی اخلاص و دیگری صداقت.

وی ادام داد: اخلاص یعنی کار را برای خدا انجام دادن و رضایت حضرت حق مد نظر قرار گیرد و صداقت یعنی آنچه واقعیت است گفتن و بیان کردن.

اکبری زاده تصریح کرد: زمانی که گزارش وضعیت و اطلاعات انبار وغیره داده می شود اگر صادقانه منعکس نشود و مطلب کذب منشاء دریافت امکانات باشد، چون کار بر مبنای کذب پایه گذاری شده نیروها مهمات دریافتی را به هدر می دهند واز دشمن می ترسد و موفقیتی در کار نخواهد بود و در عرصه خبر و اطلاع رسانی و هر کاری آن صداقت تاثیر معنوی را بر فضای کار خواهد گذاشت.

رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان بر حفظ روحیه جهاد و ایثار به عنوان راهکار حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه کنگره سرداران و۶۵۰۰ شهید استان کرمان در پایان سال جاری برگزار می شود معرفی شهدا وسیره و سلوک ایشان ماموریت ویژه امسال شما باید باشد.

کد خبر 4301444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha