۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۵۸

اعزام رکابزنان به دو اردوی خارجی؛

دوچرخه‌سواران در انتظار دریافت روادید هلند و اسلوونی

دوچرخه‌سواران در انتظار دریافت روادید هلند و اسلوونی

دوچرخه سواران پیست و کوهستان ایران برای آماده سازی به منظور حضور در بازی های آسیایی و انتظار روادید کشورهای هلند و اسلوونی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رکابزنان برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی مدتی است رسما اردوهای خود را در تهران و شهرهای مختلف کشورمان آغاز کرده‌اند، در همین راستا فدراسیون دوچرخه سواری دو اردوی تدارکاتی خارجی را برای رکابزنان در نظر گرفته است.

طبق این برنامه ریزی رکابزنان پیست قرار است تیرماه با سفر به هلند یک اردوی تدارکاتی را در این کشور سپری کنند اما ظاهرا سفارت این کشور زمان مصاحبه را دو ماه آینده اعلام کرده بنابراین فدراسیون دوچرخه سواری در تلاش برای حل این مشکل و دریافت زودتر روادید برای نمایندگان کشورمان است.

همین طور تیم دوچرخه سواری کوهستان به سرمربیگری پریموث اسلوونیایی قصد دارد از دو هفته آینده یک اردوی تدارکاتی را در اسلوونی برپا کند اما تا این زمان روادید خود را دریافت نکرده است.

برنامه تدارکات تیم های دوچرخه سواری جاده و استقامت در حال حاضر در ایران دنبال می شود اما شرکت در یک تور بین المللی در آسیا و همراهی رکابزنان همراه با باشگاه هایشان در تورهای مختلف از دیگر برنامه های تدارکاتی رکابزنان جاده رو خواهد بود.

کد خبر 4301514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha