۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

انسداد شبانه محور کندوان برای عملیات ایمن سازی

انسداد شبانه محور کندوان برای عملیات ایمن سازی

ساری - رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران از انسداد شبانه محور کندوان از ۳۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۲ شب تا ۵ بامداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات ایمن‌سازی تونل"امیرکبیر" و عملیات سرویس و نگهداری تجهیزات نصب‌شده در تونل"کندوان" این محور از امروز یک‌شنبه،۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۸ خردادماه و همچنین از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خردادماه شبانه مسدود است.

وی تصریح کرد: این محدودیت همه‌روزه از روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به‌جز ایام تعطیل و روز قبل و بعد از تعطیلات چندروزه در حوزه استان البرز (میدان امیرکبیر کرج) از ساعت ۲۲ و ۳۰ تا ساعت ۵ بامداد روز بعد اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: در حوزه استان مازندران (مرزن آباد) از ساعت ۲۱ تا ساعت ۵ بامداد روز بعد به‌غیراز روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود است.

سرهنگ قدمی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات درصورتی‌که در زمان انسداد قصد تردد از محور کندوان رادارند از محورهای جایگزین "سوادکوه و هراز" استفاده کنند.

کد خبر 4301601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha